Lardosio Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hallo allemaal, Ik heb een probleem... Zoals iedereen hier op het forum Ik heb vorig jaar San Andreas gekocht, toen had ik windows XP. Ik heb het daarna een ruime tijd niet meer gespeeld, (Vangwege exame etc). Omdat mijn windows xp kapot ging hebben we windows Vista gekocht. Toen ik weer zin kreeg in San Andreas dacht ik, ik installeer het spel weer. Ik kan hem gewoon installeren(installatie voltooid), maar als ik dan wil gaan spelen draait de computer hem niet af. Je ziet wel in het begin dat 'vakje' Designed with Demoshield. Maar dan start ie hem vervolgens niet verder op. Ik heb wel naar posten gezocht maar ik weet niet zoveel van pc's af ... Ik heb dit wel gevonden: Apparaat Naam: NVIDIA GeForce 7600 GS Fabrikant NVIDIA Chiptype: GeForce 7600 GS DAC-Type: Integrated RAMDAC Totaal geheugen 760 MB Huidige weergave modus:1024x768(32bit)(60Hz) Beeldscherm: Algemeen PnP-beeldscherm Direct-functies DirectDraw-versnelling: Ingeschakeld Direct3D-versnelling Ingeschakeld AGP-opppervlakteversnelling: Ingeschakeld. Stuurprogramma's DDI-versie 9Ex Ik kon dit wel vinden.. Ligt het aan mijn CD-rom of kan mijn pc het gewoon domweg niet aan? alvast bedankt! ~lardosio Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik weet niet je pc moet hem kunnen runnen maar ik denk dat het aan vista lichtVista = gewoon kut sorry hoor Het ligt niet aan Vista,waar haal jij dat van? Als dat gebeurt,moet je naar Gta Sa icon,rechtermuisknop en klik op openen,en je kan spelen. Reageren
Lardosio Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Heb het geprobeert zegt ie dit:S Please remove disc from current CD/DVD drive and insert the orginial disc in other drive?:. maar daar snap ik dus helemaal niks van, ik heb hem gekocht toen ie net uitkwam voor €50,- en kreeg ook dat boekje erbij. Kan het daar aanligge? want ik zie wel wat krassen op de cd... Ik las gistere op forum dat ie cd kan beschadigen... ~lardosio Bewerkt: 8 september 2007 door Lardosio Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Heb je de standaard stuurprogramma's voor de grafische kaart? Dus door Vista geïnstalleerd? Bezoek dan de website van NVIDIA (nvidia.com) en download daar de nieuwste drivers. Succes Edit @ hieronder: Die moet je zelf installeren, als het goed is een .exe installatie-bestand dus een kind kan de was doen. Reageren
Lardosio Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Heb je de standaard stuurprogramma's voor de grafische kaart? Dus door Vista geïnstalleerd? Bezoek dan de website van NVIDIA (nvidia.com) en download daar de nieuwste drivers. Succes Hm ik download hem nu ff, ik post zo wel of het werkt.. Moet ik hem gewoon installeren wnneer ie klaar met downloaden is? of is het dan meteen al goed? shit het werkt niet ik ga denk ik nieuwe kopen ofso, ik zie nu iets op de cd zitten... >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je bericht aan te passen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.