The Distortion Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hallo mensen ik wil dus een eigen gta sa mp server maken ONLINE dan en ik zoek dus een goeie server, + veel commands en tele's ik wil een stunt server maken,, Freeroam ,, iemand die me hier mee zou willen helpen aub ? Reageren
Rivel Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Begin eerst al met het maken van een server, je vindt hierover veel info op dit forum, en dan komt de volgende stap, het scripten voor spawns enzo... Reageren
The Distortion Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Het probleem is,, ik kan geen server maken,,,, daarom zoek ik mensen die me mee willen helpen met de server,, en als het loopt in de server admin ofzo Reageren
Sandra Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Het probleem is,, ik kan geen server maken,,,, daarom zoek ik mensen die me mee willen helpen met de server,, en als het loopt in de server admin ofzo Zorg er dan voor dat je een server kan maken. Download de benodigde bestanden en leer scripten. Op dit forum staan genoeg topics die gaan over het maken van de server. Bewerkt: 8 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
The Distortion Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Het probleem is,, ik kan geen server maken,,,, daarom zoek ik mensen die me mee willen helpen met de server,, en als het loopt in de server admin ofzo Zorg er dan voor dat je een server kan maken. Download de benodigde bestanden en leer scripten. Op dit forum staan genoeg topics die gaan over het maken van de server. Ik heb een server maar die staat op lan mode ik wil dat mnsen via interne terop kunnen: lanmode 0 dat staat er in die file en ik wil dat het via internet gaat Reageren
The Distortion Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 nevermind,, lan mode 0 is dus gwn dat het over internet gaat hij deet het eerst wel bij de lan party maar hier heb ik weer een andere ip en al ik weet wel me ip maar ik moet ook nog een poort erachter doen bijvoorbeeld :7777 en een gozer zegt dat ik dit moet doen: port forwarden geen idee wat het is ? hoe moet ik dat doen??? Reageren
Sandra Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) en een gozer zegt dat ik dit moet doen: port forwardengeen idee wat het is ? hoe moet ik dat doen??? Kijk in 1 van de duizenden topics op dit forum over dit onderwerp Succes ermee Edit: Lees >>dit<< topic maar eens goed door. Bewerkt: 9 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.