Zaishen Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja ik wou wat vragen over de hoeren.. Wat kan je er eigenlijk precies mee doen ? Want als ik ze in me auto heb doen ze gewoon niks. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja ik wou wat vragen over de hoeren.. Wat kan je er eigenlijk precies mee doen ? Want als ik ze in me auto heb doen ze gewoon niks. Als een hoer in je auto zit moet je naar een rustig/verlaten plek gaan, dan gaat ze met je neuken[/font]. Door dit te doen krijg je leven erbij, alleen gaat er wel geld vanaf Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 je moet dan naar een steegje waar het donker is ryden én als het zel bavalt die steegje dan zul je ****** als je dit doet zal je wel wat geld verliezen 50€ ofso maar als je pimping mission hebt voltooid verdien je er juist aan je moet wel in een mooie auto ryden wil je dit doen 'k hoop voor je dat het nu duidelijk is Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja ik wou wat vragen over de hoeren.. Wat kan je er eigenlijk precies mee doen ? Want als ik ze in me auto heb doen ze gewoon niks. Je kunt er relatief weinig mee. De bedoeling is om met een zojuist ingestapte hoer naar een stil plekje te rijden. Een parkeerplaats, strand, bosgebied of andere open of verlaten gebied. De wagen zal vanzelf gaan wiebelen, en CJ krijgt voor elke wiebel een levenspunt. De hoer zal wat geld van je afnemen, en uit de auto stappen. Haar neerschieten helpt om het geld weer van haar af te nemen. In de auto gebeurt verder niets als jullie bezig zijn. Hij wiebelt wat heen en weer, maar Cj en zijn geliefde passagier zitten vrolijk voor zich uit te staren. Reageren
Zaishen Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja dat zei mijn vriend ook, maar dat werkt niet bij me. Kan je mischien een voorbeeld van zo'n verlaten plek laten zin ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja dat zei mijn vriend ook, maar dat werkt niet bij me. Kan je mischien een voorbeeld van zo'n verlaten plek laten zin ?? Een verlaten plek is gewoon een steeg waar niemand loopt, of op een stuk platteland. Ik raad je aan gewoon naar een havengebied of bos te rijden. Overigens kun je ook mooi terecht naast het huis van Helena Wankstein. Daar is het erg rustig, en daar kun je het dus doen. Overigens moet je eerst wel positief reageren (‘Y’) om haar daadwerkelijk in de auto te krijgen. Heb je dat liever niet, dan reageer je negatief (‘N’) of rij je gewoon bij haar weg. Reageren
Zaishen Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ja het is gelukt thx. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 als je geen geld wilt betalen voor het neuken[/font] dan kan je op wikigta deze cheat vinden zal zometeen even een link zetten Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 als je geen geld wilt betalen voor het neuken[/font] dan kan je op wikigta deze cheat vinden zal zometeen even een link zetten Als je zowiezo al geen geld wil betalen, moet je de 12 levels van de Pimping missies behalen. Nog beter is, dat je voortaan geld betaald krijgt. Dus je krijgt gratis geld van de hoer. Het enige wat je nodig hebt om de pimping missies te starten, is een Broadway . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.