Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Ik ben opzoek naar een spelletje wat ik vroeger vaak speelde, zo'n 6 jaar geleden zeg maar. Het speelde zich af in de ruimte, en had een 2d-view (denk aan Worms). De bedoeling was om met een bepaald ruimteschipje andere schepen met verschillende soorten wapens kapot te schieten. Er zijn planeten aanwezsig die je kogels of ander geschut van richting doen verranderen via zwaartekracht. De ruimteschepen worden hier ook door aangetrokken, wat maakt dat iedereen eigenlijk op een planeet staat. Het spel heeft erg veel weg van Worms, maar dan met ruimteschepen. Soorten wapens waren Napalm, Shotgun, Machinegun en Doubleshooter. Eenzelfde soort weaponpack als bij Worms. Heeft iemand enig idee welk spel dit zou kunnen zijn? of weet iemand misschien hoe dergelijke games zoals 'Worms' worden genoemd. (denk aan FPS ofzo) Bewerkt: 8 september 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 heb je het voor op de PC,PS2,PSP,etc .. ? dat zou namelijk meer helpen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Misschien heb je wat aan deze lijst? Het is een overzicht van bijna alle games die reeds uitgekomen zijn. Overigens vallen de games als Worms volgens mij onder de 'Strategy' games, dus ik raad je aan op dat genre in de lijst te zoeken. Daarnaast kun je ook gerichter zoeken door bijvoorbeeld enkel op PC games te zoeken. Ik hoop dat hij erbij staat. Reageren
Follow Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Homeworld? Het enigste spel dat ik ken wat past bij jouw berschrijving. Hopelijk is het hem, dan kan je hem binnenkort misschien al spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.