Jump to content

Een paar missie vraagjes.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Courier:

Altijd, ligt eraan welke stad je al hebt vrijgespeelt. In elke stad is er één. Voor meer info klik hier.

Export kan vanaf de missie Custom Fast Track.

Valet Parking kan vanaf de missie 555 We Tip.

Wat voor Challenges? Er zijn er zo veel :puh: Zoek hier maar eerst de juiste uit :puh:

Los Santos Race missies kunnen nadat je de Wang Cars missies hebt voltooid.

Nog vragen? ;)

Bewerkt: door MartyCeha

Courier kan je al vanaf het begin van de game spelen, althans de courier missies van Los Santos, om de missie te starten moet je op de BMX gaan die voor een gebouw staat.

Je kan de courier missie in Los Santos hier vinden:

San Fierro courier missies kan je doen nadat je San Fiero ongestraft kan bereiken, na The Green Sabre dus. Je kan de courier missie doen als je op de Freeway stapt.

Hier vindt je de San Fierro courier:

Nadat je de missie Ya Yay ka boom-boom hebt gespeeld kan je de Las Venturas Courier missies doen, je kan de Las Venturas courier starten door op de Faggio te stappen. Die vind je hier:

Import/Export missies zijn te doen na de missie: Customs Fast Track, je vind daar een bord waarop allerlei auto's staan als je zo'n auto vind moet je hem daarheen brengen, je vindt deze missie hier:

Valet Parking kan je doen na de missie 555 We tip, je start de missie door in de rode marker voor dat gebouw de stappen.

Je vindt dat hier:

De Los Santos race missies kan je doen (en alle race missies) nadat je de driving school hebt gedaan en de vliegschool hebt gehaald, je kan de driving school halen na de missie Deconstruction.

Voor de challenges verwijs ik je door naar de missie pagina van wikigta, je kan daar onder 'diversen' zien, daar staan linkjes naar alle challenges.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord, als er nog vragen zijn, stel ze gerust :tu:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
De Los Santos race missies kan je doen (en alle race missies) nadat je de driving school hebt gedaan en de vliegschool hebt gehaald, je kan de driving school halen na de missie Deconstruction.
De race-missies of Race Tournaments komen beschikbaar na het halen v/d Driving School en na of tijdens de missie Verdant Meadows, dan krijg je een telefoontje van Jethro, de vliegschool halen is niet nodig. ^_^
Geplaatst:

Nog ff 2 vaagjes:

bij de courier missies los santos. Hoe lever je daar een pakje af?

en ik heb eens van een programma gehoord waar je kan zien welke missies je allemaal nog moet. Weet er iemand een link?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Een pakje lever je af door een driveby te doen. Maar in plaats van met een wapen te schieten, gooi je met een pakje. Je rijdt met het voertuig zo dat je naast de ring (corona) staat, en dan druk je op Q (als de corona links van je is) of op E (als de corona rechts van je is) en dan klikken. Dan wordt er een pakje weggegooit door de corona. Pakje bezorgd!

Maar ik zou je als advies meegeven toch eens te letten op de instructies die je krijgt als je de missie gaat spelen. Hoe denk je dat ik daar achter ben gekomen?

Het programma wat je bedoeld is hoogstwaarschijnlijk 'SAMA(San Andreas Mission Analyser)'. Dit programma controleert inderdaad welke missies, collectables en dergelijke je nog moet doen. Ik heb het voor je geüpload:

Klik

Pak het uit met WinRAR. Nu het uitgepakt is moet je het programma 'SAMA.exe' openen. Open het bestand en doe 'File --> Open Savefile'. Nu zal de savegame geopend worden en wordt er gekeken welke dingen er zijn gedaan en welke niet. Via tabbladen kun je zien wat er gedaan is en wat niet.

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...