bronzenknieschijf Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) ik heb m'n laptop met een HDMI kabel aan m'n lcd scherm aangesloten. nu lukt het me wel om het bureaublad uit te breiden naar het andere scherm. maar ik weet niet hoe je nouw op het 2e scherm persies het zelfde kan laten zien als op het eerste scherm.. kan iemand me helpen? edit: mijn OS is vista.. bij beeldscherm opties staan maar 2 opties dat zijn: 1. standaart beeldscherm. 2. bureaublad uitbrijden naar andere scherm. Bewerkt: 8 september 2007 door bronzenknieschijf Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Is er niet een knop om tussen de mogelijkheden te switchen? Kijk anders eens bij de beeldscherm instellingen of iets dergelijks. Misschien is het nuttig om je OS te vermelden aangezien bijvoorbeeld Vista tenopzichte van XP een andere structuur heeft van verschillende dingen Greetz Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik had het toevallig net even geprobeerd met de laptop van mijn zus op mijn LCD TV en bij de instellingen van je beeldscherm kan je kiezen tussen standaard en bureaublad uitbreiden. Als je het 2e vinkje (bureaublad uitbreiden) uitzet geeft hij als het goed is hetzelfde beeld als op je normale beeldscherm. Succes ermee, Ikkes. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 als ik dat doe schakeld hij het 2e beeldscherm uit. en staat er geen connectie op het beeldscherm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.