kidrune Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ey wie weet hoe je moet vliegen met hunter ik ga met de w alleen maar omhoog en niet voor uit hoe moet je dat doen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Je speelt San Andreas met W,A,S,D Maar je kan sturen met de pijltjes. Het is even oefenen, maar het lukt wel. Trouwens, dit moet in SA General. Edit, bedankt heilige moeder Dutchy ^^ Bewerkt: 8 september 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Je kan de besturing volgens mij ook hier vinden http://nl.wikigta.org/wiki/Controls_%28GTA_San_Andreas%29 (wikiGTA is je vriend ) je zit ook op de verkeerde subfora Reageren
just*me Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Dit is toch SA General? btw: je kan de bestuuring zelf instellen, bij redifine controls/ vehicle controls. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 besturen via w,a,s,d je kan ook goede bochten maken met q en e. rakketten met linker muis knop en minigun met ctrl Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Vooruit doe je toch door de muis naar voren te bewegen? (Althans als je 'Fly with mouse' hebt ingesteld). Deze besturing (behalve het schieten) geld voor iedere heli+ de Hydra als je de stuwraketten naar onder gericht hebt. Bewerkt: 9 september 2007 door MartyCeha Reageren
arko 91 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik vind fly with mouse heel onhandig, vooral als je een lage vliegskill heb wordt een rustler met muis een prachtig zelfmoordwapen besturing heli's: w ingedrukt houden pijltje omhoog indrukken-loslaten-indrukken-loslaten zodat je ongeveer op een 45 gradenhoek hangt (anders zal je dalen) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Is ook best onhandig, en omdat ik de pijltjes ook vaak voor iets anders gebruik heb ik naar voor leunen als Y ingesteld en naar achter als H Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.