Jump to content

leuke rpg gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

oke ik zoek een rpg game ^_^

er is aleen een probleem...

mijn pc kan geen DX 9.0c aan en is niet al te snel 2GHZ

dus ik zoek een rpg spel die dat kan

een paar games heb ik al geprobeerd

1. maplestory (lvl 56 en nu gestopt omdat hij te zwaar word voor mijn pc)

2. runescape (gestopt omdat ik het een vaag spel vind)

3. WOW (nog vager dan runescape)

en nog wat waarvan ik de naam niet weet

maar als iemand een leuke weet mag je het zechen...

het mag ook een offline zijn (voorkeur gaat uit naar gratis)

mvg,

joopykoopy

:cya:

Geplaatst:

guildwars is een heele mooie en leuke. je hoeft hem maar 1x te koopen en dan nooit mandelijkes kosten.

kijk maar s op www.guildwars.com

Geplaatst:

Er zijn al meerdere goede titels gegeven (vooral Oblivion is aan te raden!), maar je zou ook kunnen kijken naar Fable. Het spel zelf is vrij oud (ongeveer 2 jaar), maar het is zeker nog topper. Daarnaast raad ik je aan deze lijst eens door te scrollen, daar vind je vrijwel elke RPG titel die er verschenen is. Bovenin kun je het gewenste platform kiezen, op de link die ik je gaf zie je alles. :)

Geplaatst:

ok oblivion lijkt zeer mooi maar is denk ik dx 9.0c...

dat werkt niet op mijn pc...

maar ik zal proberen

Geplaatst:
Er zijn al meerdere goede titels gegeven (vooral Oblivion is aan te raden!), maar je zou ook kunnen kijken naar Fable. Het spel zelf is vrij oud (ongeveer 2 jaar), maar het is zeker nog topper. Daarnaast raad ik je aan deze lijst eens door te scrollen, daar vind je vrijwel elke RPG titel die er verschenen is. Bovenin kun je het gewenste platform kiezen, op de link die ik je gaf zie je alles. :)

Het enigste nadeel aan Fable is je bent er nog wel een keer door heen want met 10 uurtjes heb je het al gehaald.

En als je Fable: The lost chapters hebt ben je misschien 2 uur langer bezig. Maar het is wel een goed spel ja.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik heb een leuke die ik ook een tijdje speel: http://www.criminalsrpg.net/ is een Nederlandse Online RPG waar je jezelf tot een Godfather moet maken. Je kanhier verschilende dingen doen, zoals roven, gokken en spullen kopen.

een van de heel heel heel velen..

Geplaatst: (bewerkt)
Pokemon! _O_ Echt leuk vermakelijk spel waar je elke dag uren mee zoet bent , leuk verhaal zit erin. :D
oke ik zoek een rpg game ^_^

..

mijn pc kan geen DX 9.0c aan en is niet al te snel 2GHZ

dus ik zoek een rpg spel die dat kan

maar als iemand een leuke weet mag je het zechen...

het mag ook een offline zijn (voorkeur gaat uit naar gratis)

mvg,

joopykoopy

:cya:

Voor het geval je de dikgedrukte woorden niet ziet: Pokémon voor op de PC? :7

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst: (bewerkt)

Hoeft niet hoor , je kan ook pokemon spellen voor de PC kopen in de winkel. Alleen niet zo uitgebreid helaas , het is dan niet free-walking maar dan mini games etc.

Bewerkt: door DenkaanHenk
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Oblivion is wellicht te zwaar voor jou pc (ik heb een pc met 2.2 ghz en mijn pc kan hem ook niet aan) Maar als oblivion niet lukt, waarom niet Morrowind? Deel 3 uit de Elder Scrolls series en misschien wel de meest bekende. Zeker aan te raden aangezien je hem kunt voor 5 euro kan krijgen, inclusiefde 2 uitbreidingen Tribunal en Bloodmoon.

Ook Diablo 2 is een leuk spel, zowel on- als offline.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...