joopykoopy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 oke ik zoek een rpg game er is aleen een probleem... mijn pc kan geen DX 9.0c aan en is niet al te snel 2GHZ dus ik zoek een rpg spel die dat kan een paar games heb ik al geprobeerd 1. maplestory (lvl 56 en nu gestopt omdat hij te zwaar word voor mijn pc) 2. runescape (gestopt omdat ik het een vaag spel vind) 3. WOW (nog vager dan runescape) en nog wat waarvan ik de naam niet weet maar als iemand een leuke weet mag je het zechen... het mag ook een offline zijn (voorkeur gaat uit naar gratis) mvg, joopykoopy Reageren
kees1991 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 guildwars is een heele mooie en leuke. je hoeft hem maar 1x te koopen en dan nooit mandelijkes kosten. kijk maar s op www.guildwars.com Reageren
Rullez Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Wie weet is Oblivion wat voor jou... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Oblivion en Final Fantasy zijn 2 super goeie RPG's Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Er zijn al meerdere goede titels gegeven (vooral Oblivion is aan te raden!), maar je zou ook kunnen kijken naar Fable. Het spel zelf is vrij oud (ongeveer 2 jaar), maar het is zeker nog topper. Daarnaast raad ik je aan deze lijst eens door te scrollen, daar vind je vrijwel elke RPG titel die er verschenen is. Bovenin kun je het gewenste platform kiezen, op de link die ik je gaf zie je alles. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ok oblivion lijkt zeer mooi maar is denk ik dx 9.0c... dat werkt niet op mijn pc... maar ik zal proberen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Er zijn al meerdere goede titels gegeven (vooral Oblivion is aan te raden!), maar je zou ook kunnen kijken naar Fable. Het spel zelf is vrij oud (ongeveer 2 jaar), maar het is zeker nog topper. Daarnaast raad ik je aan deze lijst eens door te scrollen, daar vind je vrijwel elke RPG titel die er verschenen is. Bovenin kun je het gewenste platform kiezen, op de link die ik je gaf zie je alles. Het enigste nadeel aan Fable is je bent er nog wel een keer door heen want met 10 uurtjes heb je het al gehaald. En als je Fable: The lost chapters hebt ben je misschien 2 uur langer bezig. Maar het is wel een goed spel ja. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb een leuke die ik ook een tijdje speel: http://www.criminalsrpg.net/ is een Nederlandse Online RPG waar je jezelf tot een Godfather moet maken. Je kanhier verschilende dingen doen, zoals roven, gokken en spullen kopen. Reageren
Naudin Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik heb een leuke die ik ook een tijdje speel: http://www.criminalsrpg.net/ is een Nederlandse Online RPG waar je jezelf tot een Godfather moet maken. Je kanhier verschilende dingen doen, zoals roven, gokken en spullen kopen. een van de heel heel heel velen.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Pokemon! Echt leuk vermakelijk spel waar je elke dag uren mee zoet bent , leuk verhaal zit erin. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Pokemon! Echt leuk vermakelijk spel waar je elke dag uren mee zoet bent , leuk verhaal zit erin. oke ik zoek een rpg game .. mijn pc kan geen DX 9.0c aan en is niet al te snel 2GHZ dus ik zoek een rpg spel die dat kan maar als iemand een leuke weet mag je het zechen... het mag ook een offline zijn (voorkeur gaat uit naar gratis) mvg, joopykoopy Voor het geval je de dikgedrukte woorden niet ziet: Pokémon voor op de PC? Bewerkt: 12 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Het kan wel, maar daar mogen we hier niet over spraten. Het is namelijk illegaal[/font] Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Hoeft niet hoor , je kan ook pokemon spellen voor de PC kopen in de winkel. Alleen niet zo uitgebreid helaas , het is dan niet free-walking maar dan mini games etc. Bewerkt: 12 oktober 2007 door DenkaanHenk Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Oblivion is wellicht te zwaar voor jou pc (ik heb een pc met 2.2 ghz en mijn pc kan hem ook niet aan) Maar als oblivion niet lukt, waarom niet Morrowind? Deel 3 uit de Elder Scrolls series en misschien wel de meest bekende. Zeker aan te raden aangezien je hem kunt voor 5 euro kan krijgen, inclusiefde 2 uitbreidingen Tribunal en Bloodmoon. Ook Diablo 2 is een leuk spel, zowel on- als offline. Reageren
RuftCrush Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Stick Arena! Nou ja wel cool toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.