Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik vind World of Warcraft wel goed, probeer die eens! Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) WoW heeft DirectX 9.0 nodig en dat kan zijn pc niet aan ik weet niet of je iets voor star wars hebt maar mssch is SWG iets voor jou? Het speelt zich af in de star wars wereld.Ik denk dat als je je graphics op low zet je het spel makkelijk aan kan Bewerkt: 12 december 2007 door moechy Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Probeer anders gewoon Pokémon... Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 dat suckt toch op de pc omg.Nee laat hem maar kiezen uit ge voorgestelde keuze's Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Waarom suckt Pokémon nou weer?! Reageren
moechy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 omdat je er niet kan rondlopen op de pc alleen maar minigames. Reageren
nizar555 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Pokemon emerald, ruby, sapphire, leaf green, fire red , en al die andere oude spellen! deze spellen zijn rond het jaar 2005 gemaakt het zijn leuke spellen ze zijn voor de gba eigelijk maar er is een manier waar op je het op de pc kan spelen ZONDER 1 CENT TE BETALEN! maar hoe ga ik niet zeggen is illegaal EN IK DOE HET NIET!! ik weet het van een vriend Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik raad je de Hack & Slash/ RPG game Diablo 2 van Blizzard aan. Het is een van de beste games die er gemaakt is (verkoopcijfers en awards etc.) en ook volgens vele mensen. Je kan ook de Diablo 1 eerst spelen om het verhaal te snappen etc. Ik zal het even kort uitleggen, in Diablo I heb je het dorpje Tristram, waar je er een kelder is met vele verdiepeingen waar allemaal gespuis rond loopt zoals demonen en zombie's, minions van Diablo the Lord of Terror, je verslaat hem in deel I maar in deel II is hij weer teruggekomen. Qua Graphics is het tegenwoordig niet meer mooi, maar het is gewoon ff wennen en je zit zo in de game en hij houdt je echt uren aan je scherm. Dat komt omdat je je charracter maar wilt blijven levellen, ff weer een new item wilt vergaren en nog net eventje die ene quest afronden. Diablo II vbevat een uitgebreide Singeplayer, maar je kan nog wel hondereden uren beleven met de Multiplayr via Battle.net. Je hebt op dit Battle.net weer een character, die je ook weer helemaal kan levelen en ook gewoon in dezelfde wereld met dezelfde quests, maar nu online met andere mensen, wat het ook plezierig maakt. Diablo II kost een tientje en dat voor een oude topper die je lang kan spelen en voor nog een tientje meer koop je de expansion pack: Diablo II: Lord of Destruction heb je weer een singeplayer en multiplayer ervaring erbij:D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Whoops dubbelpost :/ Bewerkt: 24 december 2007 door Big-Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.