SA-MP!!!! Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik wil graag San Andreas Multiplayer installeren, maar ik wil daarna het normale spel ook nog kunnen spelen. Weet iemand misschien een manier om het te installeren zonder dat ik mijn oude spel moet opofferen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik wil graag San Andreas Multiplayer installeren, maar ik wil daarna het normale spel ook nog kunnen spelen.Weet iemand misschien een manier om het te installeren zonder dat ik mijn oude spel moet opofferen? Je offert eigenlijk helemaal niets op. Jij denkt waarschijnlijk dat heel San andreas weg is als jij straks SA-MP hebt geïnstalleerd, maar dat is niet het geval. Het enige wat SA-MP eigenlijk nodig heeft, is de path naar de map waar GTA geïnstalleerd staat. Na de installatie zal SA-MP op te starten zijn als een apart programma, helemaal los van GTA zelf. Je kunt na installatie van SA-MP dus gewoon nog GTA spelen, zonder dat daar iets aan veranderd is. Mocht je mods hebben, dan kun je een tweede versie van GTA aanmaken door de 'GTA San Andreas' map naar een andere plek te kopiëren. Je geeft dan de path voor SA-MP naar de originele map, en op de tweede versie kun je dan gewoon met mods doorspelen. Zorg er in dat geval wel voor dat je originele versie geen mods bevat. Reageren
SA-MP!!!! Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik wil graag San Andreas Multiplayer installeren, maar ik wil daarna het normale spel ook nog kunnen spelen.Weet iemand misschien een manier om het te installeren zonder dat ik mijn oude spel moet opofferen? Je offert eigenlijk helemaal niets op. Jij denkt waarschijnlijk dat heel San andreas weg is als jij straks SA-MP hebt geïnstalleerd, maar dat is niet het geval. Het enige wat SA-MP eigenlijk nodig heeft, is de path naar de map waar GTA geïnstalleerd staat. Na de installatie zal SA-MP op te starten zijn als een apart programma, helemaal los van GTA zelf. Je kunt na installatie van SA-MP dus gewoon nog GTA spelen, zonder dat daar iets aan veranderd is. Mocht je mods hebben, dan kun je een tweede versie van GTA aanmaken door de 'GTA San Andreas' map naar een andere plek te kopiëren. Je geeft dan de path voor SA-MP naar de originele map, en op de tweede versie kun je dan gewoon met mods doorspelen. Zorg er in dat geval wel voor dat je originele versie geen mods bevat. Oke, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.