Jump to content

Camera

Blue Yoshi 97

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je een tijd lang niets doet, dan gaat de camera toch opeens van alles filmen?

Wat filmt ie dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan filmt die mensen die op straat lopen. ;) . En als ze ver weg is dan filmt ie weer een andere mens

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:
Als je een tijd lang niets doet, dan gaat de camera toch opeens van alles filmen?

Wat filmt ie dan?

Soms zal C.J. ook een liedje gaan zingen, een klein deuntje. Meestal zoomt hij dus in op auto's of op mensen. C.J. maakt soms ook wat bewegingen, het is niet veel apparts. Waarom deze functie in het spel zit is eigenlijk niet duidelijk, als je afwezig bent zet je meestal even het spel op pauze, je laat het zelden aanstaan want wie weet komen er een paar vervelende balla's/ vagos langs die jou mischien doodschieten.

Geplaatst:

ik moest gister op mijn moeders verjaardag naar de gasten toe dus dacht ik dat ik zo terug was maar het duurde langer dan gedacht en toen ik terug kwam stond CJ gewoon te schieten op de ballas en het koste geen kogels ofzo is dit verkeerd???

gr.

fiegel5 :cya:

Geplaatst:
ik moest gister op mijn moeders verjaardag naar de gasten toe dus dacht ik dat ik zo terug was maar het duurde langer dan gedacht en toen ik terug kwam stond CJ gewoon te schieten op de ballas en het koste geen kogels ofzo is dit verkeerd???

gr.

fiegel5 :cya:

Wow lijkt me vet, als hij uit zichzelf terugschiet O_O

Geplaatst:

Volgens mij heeft het ook te maken met het feit dat bijv in winkels die san andreas tijdens zijn premiere het op een tv lieten zien en dan kon je een beetje kijken hoe het er uit zag

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...