i-am-very-cool Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 heey allemaal, op internet zijn er allemaal auto mod's voor san andreas die uit need for speed komen. aangezien ik NFS carbon heb zou ik graag willen weten hoe je die textures uit need for speed haalt en in san andreas doet. alvast bedankt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Zie Master Tutorial List waar een tutorial staat over 3D Ripper DX door DaBeast. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ghehe, jij ook? Welk 3D-programma gebruik jij? Zmodeler2.0.9 of 3ds max? Zmodeler2.0.9 heeft een NFS Carbon import filter maar 3ds weet ik niet. Maar persoonlijk vind ik Zmodeler een fantastische programma voor auto's! Er bestaat een goede manier om textures te rippen zonder dat je ingame moet! Hier heb ik een afbeelding gemaakt van de site waar ik lid van ben. (www.ascendence.net) Je hebt een geregistreerde versie van Zmodeler2.0.9 nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.