osmgek11 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 PCI-E heb ik gezien op een site voor 125 euro is dat goedkoop voor deze videokaart en is deze ook nog goed en beter dan een Nvidia Geforce 6200se Turbocache Reageren
xgaming Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Zoals ik al het show je pc topic zei: bagger kaart. Neem gewoon een kaart van ati: klik Is wel geen dx10 maar is beter dan die 8600GT Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Het is sowieso niet slim om te zeggen dat een Ati kaart veel beter is dan een Nvidea kaart aangezien ze beide erg goede kaarten maken die niet veel voor elkaar onder doen, het is dus puur wat je zelf liever hebt en wat je budget is. Maar om ontopic te blijven: Opzich is het een prima kaart, helemaal als je graag een DX10 kaart wil hebben, met het oog op de toekomst. De kaart is overigens ook beter dan de Nvidea GeForce 6200se. Wel kan ik je aanraden om een iets duurdere kaart te nemen, want deze is toch wel de meest minimale kaart die je met DX10 kan krijgen. Opzich een goede kaart dus, waar weinig mis mee is. Maar het is verstandiger om een prijsklasse hoger te gaan zitten omdat je er dan simpelweg gewoon langer plezier van hebt, maar het is geheel aan je zelf hoeveel je uit wil geven voor een videokaart. Ikkes. PS. Die ATI kaart waar hierboven een link naar staat is opzich een goed alternatief, alleen is het jammer dat hij geen DX10 onderseund. Bewerkt: 9 september 2007 door Ikkes Reageren
xgaming Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Het is sowieso niet slim om te zeggen dat een Ati kaart veel beter is dan een Nvidea kaart aangezien ze beide erg goede kaarten maken die niet veel voor elkaar onder doen, het is dus puur wat je zelf liever hebt en wat je budget is. Ik zeg niet dat ATI beter is dan Nvidia. Die kaart van hun (1950 serie) is gewoon een van de beste kaarten voor dx9 games. De 8600GT blijft erachter, de 8600GT is gewoon voor mensen die dx10 willen hebben en geen old skool dx9 (7xxx serie). Maarja de keuze is aan de TS. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) ik ga liever voor een nvidia ik zeg niet ati slecht is maar ik heb al best veel ervaring met nvidia en die werken goed ik koop binnekort een xbox 360 dus daar game ik op maar ik moet ook nog geld voor me procesor en geheugen hebben dus heb ik niet zoveel om uit te besteden en ik wil een ook directx 10 kaart en zit er op deze kaart een vga poort want ik heb geen dvi op mijn scherm en kan deze kaart test drive unlimetid aan en gta 4 Bewerkt: 10 september 2007 door osmgek11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.