moechy Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 elke keer als ik sa opstart en hij start op maar asl ik wil spelen krijg ik een foutmelding elke keer als het balkje halverwege is en oja ik heb een savegame van hier op het forum gepakt en die werken niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 elke keer als ik sa opstart en hij start op maar asl ik wil spelen krijg ik een foutmelding elke keer als het balkje halverwege is en oja ik heb een savegame van hier op het forum gepakt en die werken niet Ik vermoed dat je de verkeerde versie hebt, dus ik raad je aan het volgende te doen. Ga naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script;. Als het goed is, moet daar het bestand 'script.img' staan. Bekijk even welk grote deze bij jou heeft. Is hij 568 kB groot, dan download je een V1 savegame. Is hij echter 562 kB, dan download je een savegame voor V2. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Dat is gewoon dat een mod er niet goed inzit. Verkeerde savegame dan zie je dat hij opnieuw met het spel begint bij airport dus. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 elke keer als ik sa opstart en hij start op maar asl ik wil spelen krijg ik een foutmelding elke keer als het balkje halverwege is en oja ik heb een savegame van hier op het forum gepakt en die werken niet Als je een modificatie gebruikt die de main.scm aanpast / veranderd kan je de savegames van dit forum niet gebruiken. Alle savegames die je hier kan downloaden zijn zonder modificaties, tenzij anders vermeld. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Dit kan ook soms gebeuren als je wél de goede savegame hebt. Dat komt omdat je: Met de bestanden in de map DATA hebt geklooid (het is echt zo, ik had eerst iets in vehicles.ide niet goed veranderd en toen kreeg ik hetzelfde. Dit kan ook met andere bestanden zijn). Ik had dit eerst ook toen ik met gta3.img aan het modden was, maar ik denk dat dat een eenmalig geval was omdat ik vaker met gta3.img mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.