Jump to content

SAMSUNG LE26R32

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Best mensen,

Ik heb eindelijk geld genoeg voor een SAMSUNG LE26R32. Maar nou kan ik nergens vinden hoeveel hertz deze tv heeft. Op de ene site staat 60 op de andere site staat niks. en op een andere staat 100 hertz. Dus wie kan mij helpen.

MCG, Rullez

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Op de meeste sites die ik gevonden heb stond gewoon 60 Hertz , dus dat zal het wel zijn. Ik weet niet waar je de TV voor wil gebruiken , maar met consoles is 60 Hertz goed dus daar zal je niet gauw mee in de problemen komen. Ik zelf zou de TV wel kopen , hij heeft goede specs maar ik heb zelf het geld niet :7

Als je hem koopt: Veel plezier ermee ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Op de meeste sites die ik gevonden heb stond gewoon 60 Hertz , dus dat zal het wel zijn. Ik weet niet waar je de TV voor wil gebruiken , maar met consoles is 60 Hertz goed dus daar zal je niet gauw mee in de problemen komen. Ik zelf zou de TV wel kopen , hij heeft goede specs maar ik heb zelf het geld niet :7

Als je hem koopt: Veel plezier ermee ;)

Ik heb ook gezien dat er een gamemode opzit. Nou wil ik er later nog een ps3 bijkopen. Dus dit zou gewoon kunnen volgens jou...

Geplaatst:

Ik heb deze tv en natuurlijk kan je PS3 erop :puh:. Mijn Xbox 360 zit er ook op met HD-Kabel en het is prachtig. Hij is HD Ready dus wat wil je nog meer.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan weet ik genoeg. Dan hoef ik de bestelling niet te cancelen. En staat hij dinsdag middag/avond voor mij klaar.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost. Maar ik dacht ik zal even laten weten wat ik van de tv vind. Ik vind het namelijk echt een topper. Mooi beeld, Stelt de zender zelf in. Ga zo maar door. Het is een echte aanrader :).

Geplaatst:

Oke, was namelijk ook van plan om een televisie voor op mijn kamer te kopen als ik weer wat geld heb en deze leek me wel mooi maar had verder niks van andere mensen gehoord :)

Greetz en nog veel plezier met je TV en je PS3 :sigaar:

Geplaatst:
Oke, was namelijk ook van plan om een televisie voor op mijn kamer te kopen als ik weer wat geld heb en deze leek me wel mooi maar had verder niks van andere mensen gehoord :)

Hij is al het geld zeker waar.

BTW ik moet nog een PS3 kopen hoor. :7

Geplaatst:

Dan zou ik toch voor de 360 gaan, bespaard je toch weer 100 tot 200 euries.

Geplaatst:

Dan zou ik toch voor de 360 gaan, bespaard je toch weer 100 tot 200 euries.

jaha maar een van de leuke pluspunten is dan weer dat je met de playstation3 al gratis bleurayspeler krijgt. en die kan je dan ook nog is een keer aansluiten op een 7.1 (dolbysoround) versterker of lager. en dat zou betekenen dat je een volwaardige home cinema-set hebt staan, waar je pappie of mammie nog jaloers op zouden zijn.

Geplaatst:

En eigenlijk als je de PS3 koopt bespaar je ook :7 Want de huidige blue-ray spelers die te koop zijn kosten veel (1000+ euro) en de PS3 is nu redelijk goedkoper :)

Bovendien vind ik de PS3 mooier en een grotere HD+meer verbindings mogelijkheden.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Sorry van de bump, maar ik heb nu dus de TV gekocht. (Al een paar maanden.) Maar ik heb een 5.1 speaker setje. Deze kan ik aansluiten op mijn pc. Maar nu is dus de vraag. Kan dit ook op mijn TV.

Bij voorbaat dank, Rullez

Geplaatst:

Beter laat dan nooit zeg ik dan altijd maar.

Er is een mogelijkheid om een 5.1 setje aan te sluiten op een tv en dat is heel simpel te doen doormiddel van een adapter. Het nadeel is echter wel dat je "stereo" geluid krijg ipv surround. door de "matrix" knop op de speakerset in te drukken zal deze kunstmatig overgezet worden om toch uit alle boxen geluid te krijgen. Het is niet het beste geluid, maar het is in ieder geval beter dan het geluid van de tv.

De "matrix" knop zit sowieso op de logitech setjes, over de rest heb ik niet veel verstand.

Succes ermee,

Ikkes.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Beter laat dan nooit zeg ik dan altijd maar.

Er is een mogelijkheid om een 5.1 setje aan te sluiten op een tv en dat is heel simpel te doen doormiddel van een adapter. Het nadeel is echter wel dat je "stereo" geluid krijg ipv surround. door de "matrix" knop op de speakerset in te drukken zal deze kunstmatig overgezet worden om toch uit alle boxen geluid te krijgen. Het is niet het beste geluid, maar het is in ieder geval beter dan het geluid van de tv.

De "matrix" knop zit sowieso op de logitech setjes, over de rest heb ik niet veel verstand.

Succes ermee,

Ikkes.

Sorry voor de late reactie. Maar heel erg bedankt voor je hulp. Maar weet iemand waar ik zoiets kan kopen en hoe duur dit zou gaan kosten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...