STASKO Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Ik reed laatst op het strand in vice city op ocean beach,,,,en wat zag ik? ER WAS EEN PERSOON MET ALEEN HET HOOFD NOG BOVEN HET ZAND BEGRAVEN!! en ik ben het nu al 3 keer tegengekomen en denk dat het een fout is in het spel. Reageren
STASKO Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2004 IK heb geen foto maar als je eens goed oplet zul je wel eens een persoon tegenkomen die tot zijn nek in het zand is gezakt. trouwens hoe moet je een screen hier plaatsen, en hoe maak je een screen van je beeldscherm om die vervolgens te plaatsen?? ANYONE?? Maar ik heb de xbox versie, maar als je goed zoekt? Reageren
ShadowOps Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Als iemand het ziet moet hij/zij een schreenshot maken want ik wil het wel eens zien! Reageren
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Hmm ik zal eens zoeken op Vice City Beach Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Als je in het echt op strad loopt zijn er ook wel is mensen die elkaar ingraven onder het zand tot hun hoofd, (zonder moordbedoelingen) maar in Vice City lijkt dat me sterk... Reageren
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik kan echt niks vinden hor :huh: Reageren
Thabit Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Maak een screenshot: Zoek in VC dat poppentje op en zorg dat je het goed ziet en klik dan links naast scroll lock op Print Scrn (heb ik hier staan) en dan ga je naar paint en sla je hem op in JPEG en ga dan naar www.imageshack.us en upload hem daar en zet hem hier op het forum met de IMG Tag! Reageren
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Maar ik heb de xbox versie Hij heeft em op de Xbox :rolleyes: Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Als je een digitale camera hebt kan je ook een foto maken van je beeldscherm. Ik zal in ieder geval een screen maken mocht ik het tegenkomen, alhoewel ik het nog nooit eerder ben tegengekomen. Het lijkt me meer een bug, en geen easteregg. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Net zoiets als wanneer je iemand slaat dat hij voor de helft in een muur zit of zijn benen of je schopt iemand en hij vliegt door de grond, etc. Ik denk ook dat het een bug is Reageren
Thabit Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Foutje van mij, maar net zoals Lantyz zei: Vast een bug. En ik heb hem nog nooit gezien. Of dat is op de PC niet zo, net zoals je op de PC geen traangas hebt en op de PS2 wel! Reageren
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik denk ook dat het een foutje is maar grappig om tegen te komen!!! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 [OFFTOPIC] Mitch waar kan in g*dsnaam dat traangas vinden ik speel PS2 en iederen zegt dat dat achter VCPD HQ ligt maar er liggen gewoon handgranaten bij mij!! Leg ff uit !! [/OFFTOPIC] Reageren
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Btw wat is een easter egg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.