Ghost_Rider Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Beste mensen, Ik heb een probleem met SA:MP, als ik ga lopen of rijden dan reageren men controls soms en soms niet. Ook rent hij gewoon door zonder een toets in te drukken Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Beste mensen, Ik heb een probleem met SA:MP, als ik ga lopen of rijden dan reageren men controls soms en soms niet. Ook rent hij gewoon door zonder een toets in te drukken Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Ligt dit probleem enkel bij SA-MP of ook bij GTA? In dat geval kun je even het bestand 'gta_sa.set' eens uit je 'GTA San Andreas User Files' verwijderen. Mocht je overigens een draadloos toetsenbord hebben, deze leveren zo nu en dan ook nog wel eens (gekke) complicaties op. Het opnieuw installeren van de software kan hier een oplossing voor zijn. Daarnaast kan het ook nooit kwaad SA-MP eens opnieuw te installeren. Simpel, maar meestal effectief. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Beste mensen, Ik heb een probleem met SA:MP, als ik ga lopen of rijden dan reageren men controls soms en soms niet. Ook rent hij gewoon door zonder een toets in te drukken Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Ligt dit probleem enkel bij SA-MP of ook bij GTA? In dat geval kun je even het bestand 'gta_sa.set' eens uit je 'GTA San Andreas User Files' verwijderen. Mocht je overigens een draadloos toetsenbord hebben, deze leveren zo nu en dan ook nog wel eens (gekke) complicaties op. Het opnieuw installeren van de software kan hier een oplossing voor zijn. Daarnaast kan het ook nooit kwaad SA-MP eens opnieuw te installeren. Simpel, maar meestal effectief. Ik heb dit bij SA-MP en GTA en heb gta_sa.set verwijderd, maar geen enkel effect. Ik heb SA-MP opnieuw geinstaleerd maar heeft ook geen nut Iemand anders misschien nog tips? EDIT: Dit had ik gisteravond nog niet! EDIT2@Hieronder: Ik reed niet gewoon, ik had dat probleem nog steeds maar reed gewoon door Bewerkt: 9 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
The Distortion Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Dus jij bent, Ghost_Rider[NL] op die stunt server ik ben daar [ECT]Spiderpig je vroeg het ook aan mij inderdaad,,, en ik zag je auto ook spacen, lol ik zij dat je jee pc moestopniuew op starten,, en daarna zag ik je gewoon rijden ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Ik heb mijn hele toetsenbord van de PC gegooid en er weer opnieuw opgezet, en hij doet het weer Bedankt voor jullie hulp. Bewerkt: 9 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.