bramboy Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 hoe krijg je je eigen txd op een auto is SA?? weet iemand dat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 hoe krijg je je eigen txd op een auto is SA?? weet iemand dat Misschien kun je deze tutorial uit de Master Tutorial List eens doorlezen? Het is een tutorial waarin wordt uitgelegd hoe je textures vervangt, en kunt aanpassen. Ik hoop dat je er wat mee kan, anders kun je altijd nog even vragen. Veel succes! Reageren
K.O. Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Volgens mij vraag bramboy hoe die zn eigen texture in een 3D programma op zn eigen model zet. In dat geval moet je eerst even zeggen welk 3D programma je gebruikt. Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Volgens mij vraag bramboy hoe die zn eigen texture in een 3D programma op zn eigen model zet. In dat geval moet je eerst even zeggen welk 3D programma je gebruikt. Nope, ik denk niet dat dat is wat 'ie bedoelt. Ik denk dat hij zelf paintjobs voor auto's in SA wil maken, maar niet weet hoe hij deze erop krijgt. Jammer genoeg zou ik niet weten hoe je een nieuwe paintjob maakt voor een auto die er normaal geen heeft maakt. Maar wat je zou kunnen doen, is kijken welke auto er dus wel een paintjob heeft, en daarvan de TXD zoekken in de GTA3.img, en die textuur bewerken naar eigen ingeving en weer er terug in zetten. Reageren
K.O. Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Vertel dan eens hoe jij af kan leiden dat het om een paintjob gaat??? Dat zegtie toch echt niet "een eigen txd op een auto" 'lijkt mij óf een eigen txd op een bestaande auto,óf een eigen txd op een eigen auto. Dus vertel mij eens hoe je daar een paintjob uit haalt... Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Nou txd heeft volgens mij vrijwel niks met paintjobs te maken. Maar hij heeft het over een txd op een auto. Ik denk dat hij niet van plan is een auto op een auto te willen plaatsen. En ik denk dat Nick er zo ongeveer ook over dacht.. Reageren
K.O. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik zeg toch niet auto op auto? Ben ik nou zo vaag, of doen jullie nou vaag? TXD's kunnen paintjobs zijn, maar ook standaard uiterlijken van auto's. (Nickonly gelijk geven en zeggen dat het niks met elkaar te maken heeft is al helemaal vaag) Ik denk dus dat bramboy óf een zelfgemaakte afbeelding op een bestaande auto wil zetten (dus gewoon een txd wijzigen), óf een zelfgemaakte afbeelding op een zelfgemaakte auto wil zetten (dus in 3dsmax texture mappen of hoe dat ook heet/moet). Paintjobs (dus een txd toevoegen aan een auto die geen paintjob heeft, of een paintjob van een auto wijzigen) worden helemaal niet genoemd. Daarom dacht ik dat bramboy dat wel niet zou bedoelen. Anyway, laat bramboy gewoon zelf eerst even uitleggen wat hij wil, als ie hier uberhaupt nog kijkt... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 hoe krijg je je eigen txd op een auto is SA?? weet iemand dat Vertel ons nou precies wat je precies wilt doen. Gaat het nou om een paintjob of iets anders!? Je moet wel eerst verstand hebben van 3D programma's! Anders lukt het nooit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.