donnyponny Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 heejj Ik krijg binnekort gta san andreas en ik weet niet hoe ik er mods in moet zetten!! Zouden jullie mij er mee kunnen helpen en mij het op de makkelijkste manier kunnen uitleggen? want dat met deze woorden van .exe en dat allemaal snap ik niej:D en welk programma ik nodig heb en dat alles:D Groetjes DONNYPONNY:P Reageren
Black Force Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 jij snapt dat niet, maar wij snappen jouw zo ook niet echt . je moet duidelijker zijn welke mod je erin wil hebben. want je hebt SCM mods, modelling mods, en beide instaleer je totaal anders. en een .exe bestand is gewoon een installer als je het over mods hebt, die installeert de mod uitomatisch, jij hoeft dan alleen het pad naar je SA map te geven. Greetz, Black Force Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 heejjIk krijg binnekort gta san andreas en ik weet niet hoe ik er mods in moet zetten!! Zouden jullie mij er mee kunnen helpen en mij het op de makkelijkste manier kunnen uitleggen? want dat met deze woorden van .exe en dat allemaal snap ik niej:D en welk programma ik nodig heb en dat alles:D Groetjes DONNYPONNY:P Het is een veelgetelde vraag, dus je had eerst kunnen zoeken. Maar goed, ik zal je het toch even uitleggen. Ik raad je aan direct te beginnen met de IMG Tool. Dat is een programma waarmee je gemakkelijk bestanden kunt toevoegen ofvervangen. Vrijwel elke mod bestaat uit bestanden die vervangen moeten worden met de originele bestanden. Je download bijvoorbeeld een mod, als je hem uitpakt komt je het volgende bestand tegen: 'mod.dff'. Dat bestand zit ook origineel in het spel, en die moet vervangen worden. Klinkt moeilijk, maar dat is het zeker niet. Ik raad je aan deze handleiding eens door te lezen. Daar wordt uitgelegd hoe je een voertuig vervangt, maar waar je vooral even op moet letten is hoe je bestanden vervangt. Installeer voor je gaat modden overigens ook nog even deze patch. Reageren
donnyponny Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 nou kijk ik wil weten hoe ik een auto mod erin moet zetten op zoon makkelijk mogelijke manier.. en hoe maak ik een backup file dat zijn dingen die ik niet echt weet;p haha dus help me please ff:D en leg in zoon makkelijk stappen uit hoe ik een auto mod erinzet:D alvast bedankt:D Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 nou kijk ik wil weten hoe ik een auto mod erin moet zetten op zoon makkelijk mogelijke manier.. en hoe maak ik een backup file dat zijn dingen die ik niet echt weet;p haha dus help me please ff:D en leg in zoon makkelijk stappen uit hoe ik een auto mod erinzet:D alvast bedankt:D Met je eerste vraag kan ik je gemakkelijk helpen, want ik geef je deze link naar een handige tutorial. Een back-up maken is erg simpel. Het enige wat je eigenlijk moet doen, is de bestanden kopiëren en plakken. Maak ergens op je PC een nieuwe map aan die je 'Back-up' gaat noemen. Ga dan naar het bestand waarvan je graag een back-up van wilt maken en klik hem een keer aan, zodat je hem geselecteerd hebt. Druk dan op 'CTRL' + 'C' (kopiëren) en ga naar de 'Back-up' map. Eenmaal daar druk je op 'CTRL' + 'V' (plakken) en je hebt een back-up gemaakt. Wil je overigens een back-up maken van de bestanden die in de IMG Tool zitten, dan moet je het betreffende bestand selecteren en naar 'commands' > 'extract' gaan. Kies de 'Back-up' map en dan heb je van het betreffende bestand ook een back-up van gemaakt. Reageren
donnyponny Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 jaa maar daar wordt alles zo langdradig uitgelegt! zijn er ook andere programmatjes dan img tool? want mijn vriend heeft gta vice city en die zet super makkelijk wagens erin? maarja als er echt niks anders is probeer ik dat wel:D ng bedankt voor het helpen:) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 jaa maar daar wordt alles zo langdradig uitgelegt! zijn er ook andere programmatjes dan img tool? want mijn vriend heeft gta vice city en die zet super makkelijk wagens erin? maarja als er echt niks anders is probeer ik dat wel:D ng bedankt voor het helpen:) Het kan gemakkelijker inderdaad, namelijk met een automatische installer. Een goed voorbeeld van zo'n installer is GGMM. Daarmee kun je gemakkelijk voertuigen in San Andreas zetten, zonder teveel moeite. Het programma zelf is hier te downloaden en tevens heb ik hier een handige video-tutorial, waarin dus wordt uitgelegd hoe het te gebruiken is: Overigens is de tutorial van de IMG Tool helemaal niet zo langdradig, hoor. Als je hem een paar keert hebt gevolgd, zul je merken dat je alles direct al uit je hoofd weet. Het is een erg gemakkelijk en simpel proces, dat je in no-time onder de knie hebt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Vriend de IMG-Tool is het makkelijkste wat er is, je hebt een bestand, vervangt hem met een ander (gemod) bestand, en klaar is kees je auto is geinstalleerd. Neem de moeite om het even door te lezen. Reageren
donnyponny Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 OKE hartstikke bedankt voor jullie hulp! ik krijg het spel morgen binnen:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.