Jump to content

Ultimate trainer v 2.0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb die mod gedownload en zo hij doet het ook maar hoe werkt die garage en teleport ?

Bewerkt: door True_Viper23
Geplaatst:
ik heb die mod gedownload en zo hij doet het ook maar hoe werkt die garage en teleport ?

Je moet voor beide functies wel eerst even GTA starten, dus dat raad ik je aan eerst even te doen. Via 'ALT + TAB' switch je dan terug naar de trainer en kies je voor 'teleporter'. Met die teleporter kun je je huidige positie opslaan, dus de positie waar je momenteel staat in het spel. Je moet op 'read xyz' klikken om die positie op te slaan. Je kunt op een later tijdstip dan weer terugkeren op die ene plek.

De garage editor moet ook gestart worden als GTA loopt. Klik 'Garage Editor' aan en een nieuw scherm verschijnt. Kies bovenin je garage, het voertuig en de andere mogelijkheden, zoals de kleur. Als je het gewenste voertuig hebt gevonden, klik je op 'Load' en het voertuig zal (in de door jou geselecteerde garage) gespawnt worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet voor beide functies wel eerst even GTA starten, dus dat raad ik je aan eerst even te doen. Via 'ALT + TAB' switch je dan terug naar de trainer en kies je voor 'teleporter'. Met die teleporter kun je je huidige positie opslaan, dus de positie waar je momenteel staat in het spel. Je moet op 'read xyz' klikken om die positie op te slaan. Je kunt op een later tijdstip dan weer terugkeren op die ene plek.

De garage editor moet ook gestart worden als GTA loopt. Klik 'Garage Editor' aan en een nieuw scherm verschijnt. Kies bovenin je garage, het voertuig en de andere mogelijkheden, zoals de kleur. Als je het gewenste voertuig hebt gevonden, klik je op 'Load' en het voertuig zal (in de door jou geselecteerde garage) gespawnt worden.

oke, maar die garage werkt bij mij niet :N

ik selecteer el swanko casa, garge 1 ( er staat niks in ), dan taxi, body color geel, trim color rood, maar er verschijnt niks in de garage

Bewerkt: door True_Viper23
Geplaatst:
oke, maar die garage werkt bij mij niet :N

ik selecteer el swanko casa, garge 1 ( er staat niks in ), dan taxi, body color geel, trim color rood, maar er verschijnt niks in de garage

in el swanko staat nu steeds een witte infernus terwijl ik er een rooie taxi in wil hebben , kan dat Uberhaupt wel ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...