Jump to content

[Help] player model wit?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen.

na een tijd geen sa meer te hebben gespeeld dacht ik vandaag ff san andreas weer te installeren.

nou wou ik gaan spelen maar CJ is 1 kleur? en de andere poppetjes ook.

(screenshot onderaan)

wat is dit probleem en hoe los ik dit op ?

specs:

amd sempron 2200+

nvidia 6200a 256mb

768mb ram

ik heb gta altijd eerder en gewoon kunnen spelen!

4vefla0.jpg

Geplaatst:

Dat ziet er wel heel erg gek uit. Ik raad je aan de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden, dat kan het probleem misschien verhelpen. Drivers voor je kaart zijn meestal wel te vinden op de site van NVidia of Ati. Let er overigens wel op dat je de juiste driver download, je videokaart wordt er namelijk niet beter op als je de verkeerde driver download. Mocht je het dus nog niet eerder gedaan hebben, laat iemand anders het dan even doen. :)

Geplaatst:
Dat ziet er wel heel erg gek uit. Ik raad je aan de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden, dat kan het probleem misschien verhelpen. Drivers voor je kaart zijn meestal wel te vinden op de site van NVidia of Ati. Let er overigens wel op dat je de juiste driver download, je videokaart wordt er namelijk niet beter op als je de verkeerde driver download. Mocht je het dus nog niet eerder gedaan hebben, laat iemand anders het dan even doen. :)

ik heb wel verstand van pc en drivers enzo :)

maar ik heb gisteren nog de nieuwste geinstalleerd..

ik had ook een yamaha R1 geinstalleerd met SAMI, maar bij het laden gaf hij een foutmelding en stopte hij er mee, ik heb begrepen dat ik hem dan moet patchen/downgraden?

Geplaatst:
ik had ook een yamaha R1 geinstalleerd met SAMI, maar bij het laden gaf hij een foutmelding en stopte hij er mee, ik heb begrepen dat ik hem dan moet patchen/downgraden?

Je moet inderdaad even downgraden, dat overigens kan met deze patch. Overigens ondersteund SAMI volgens mij geen motoren en scooters, dus hij zal het hoogstwaarschijnlijk sowieso niet doen. Het beste kun je dergelijke voertuigen installeren met de IMG Tool. Daarnaast zou je eventueel ook nog deze handleiding kunnen doorlezen, waar van begin tot eind wordt uitgelegd hoe je met de IMG tool een voertuig installeert.

Om nog even terug te komen op je probleem; heb je het probleem ook bij andere games? Wat mij betreft is die 256 MB meer dan voldoende om een beetje normaal een spel als GTA te draaien. En heb je deze videokaart ook gebruikt toen hij het wel goed deed?

Geplaatst:

aah daarom dee die motor het niet :puh:

ty

dit probleem heb ik niet bij andere games, gta opnieuw geinstalleerd en heeft ook geen nut.

en deze videokaart heb ik idd ook gebruikt toen hij het nog wel deed :)^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...