$NeoSyp$ Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Hallo, ik vermoed dat ik gister een nieuwe easter egg heb gevonden. Ik heb namelijk een glas in lood raam gevonden (ik kan niet zeggen waar, lees door) waarop een heilige staat afgebeeld. Ik denk dat dit misschien een afbeelding is van de (echte) Heilige Andreas is. Voor een afbeelding klik hier (nu snap je ook waarom ik nog niet kan zegen waar het is). Wat denken jullie? Met vriendelijke groeten, $NeoSyp$ Bewerkt: 9 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Kan ook Sint Fierro (San Fierro) zijn, of 'de Heiligen' (Los Santos). Maar in ieder geval denk ik dat het iets te maken heeft met plaatsnamen in San Andreas. @ 2 posts hieronder: Goede research Bewerkt: 10 september 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Kom eerst maar met bewijs van de variant IRL om het iig aannemelijk te maken dat het een verwijzing is. Voor alsnog laat ik dit topic open, als er verder niet aannemelijk kan worden gemaakt dat het idd om een verwijzing gaat zal het gesloten worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Ok, ik denk dat ik het weet. Nou, het is in ieder geval niet de heilige andreas of de heilige fierro/franciscus. Volgens mij is het Gabriel, de engel. Dit zou heel goed kunnen, omdat de plaats Sausalito (waar Bayside, waar je het dus kunt vinde, ik zeg het maar,op gebasseerd is) 2 beschermers heeft/2 heilige gasten vereert: Namelijk, St. Andrew en Gabriel. Dus ik denk dat het verwijst naar de echte beschermster van de stad/het dorp. Al zit het haar iets anders (en lijkt het andere kleur, alhoewel dat komt doordat zowat het hele raam geel is), als je goed bij de sa foto kijkt, zie je nog haar erachter hangen, wat wijst op een vrouw (Gabriel) en niet op de man waarvan we dachten dat het was. Ook heeft ze op de RL foto rozen (of iets dergelijks) in haar handen, en op de SA foto strooit ze dingen die of maiskolven of rozen zijn. Ik denk het laatste. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bewerkt: 10 september 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2007 Hmmm ik ben dat nog nooit tegengekomen, als je de locatie kunt vertellen, graag dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Hey, de afbeelding kun je vinden op een kerk in BaySide Town. Als je de stad binnen komt rijden, is het bij de eerste kruising meteen aan je linkerhand, een klein kerkje. Die kerk staat vol met die afbeeldingen, zo'n 4. As Melhoras, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Hey,de afbeelding kun je vinden op een kerk in BaySide Town. Als je de stad binnen komt rijden, is het bij de eerste kruising meteen aan je linkerhand, een klein kerkje. Die kerk staat vol met die afbeeldingen, zo'n 4. As Melhoras, NeoSyp Maar in ieder geval, zouden we hier kunnen spreken van een Easter Egg? Of heb ik het toch helemaal mis? As Melhoras, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik zou denken van wel, maar het kunnen net zo goed ook andere heiligen zijn. Ik zie het als 60% EE en 40% geen EE. Wel een beetje een bump hè Bewerkt: 21 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zeus Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Grappig, ik ga zelf ook eens kijken op de plek. Ik ken deze heilige (niet persoonlijk :-P) van mijn school. Mijn school zit namelijk in een nogal oud gebouw, en op een van de pilaren staat de apostel S. Andreas. Hij heeft dus echt bestaan en zijn voornaam begint met een "S". Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat deze "S" niet van "Sint" komt. Daarbij moet ik zeggen dat ik niet zo goed heb opgelet bij godsdienst dat ik weet wat deze man precies betekent heeft voor mijn school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Die S zal wel van het Spaanse 'San' komen, of het Engelse 'Saint', wat 'Sint' of 'Heilige' betekent in het Nederlands. Maar de kans is groter dat die S wel voor 'Sint' staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.crazypunky. Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 ik vind dit maar niet echt een easter egg. heilige san andreas? gek! moet er dan bij een kerk of kerkhof een man met ee nbier in zijn hand? ik vind dit een pffffffffffffffff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 Zo gek is dit nog niet hoor. 'San Andreas' betekent niets meer als 'Heilige Andreas'. Oordeel nu nog eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaFan#1 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Wel leuk dat ze dit elementje erin hebben gestopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Dit is dus totaal geen easter egg, Het is geen grapje, of iets wat uit een film duid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Maar het is wel een verwijzing. En verwijzingen zijn ook EE's. Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.