L Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 missies: lure, outrider, snail trail cheaten: nee versie: 2.0 GTASAsf4.b
Mirrrr Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) missies: lure, outrider, snail trailcheaten: nee versie: 2.0 doe ik wel Lure Mission passed beloning $8.000,= + een beetje respect Outrider Mission Passed $9000,= + een beetje respcet snailtrail Mission Passed geen beloning Veel plezier nog met SA Bewerkt: 9 september 2007 door Mirrrr
L Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) dankjewel. Ik las dat je aardig wat glitches tegen bent tegengekomen. Wat bedoel je daarmee, en wat zijn eigenlijk glitches? en hoe kan je bij santa maria beach uitgekomen zijn? Bewerkt: 9 september 2007 door Léon-San Andreas
Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 dankjewel. Ik las dat je aardig wat glitches tegen bent tegengekomen. Wat bedoel je daarmee, en wat zijn eigenlijk glitches? en hoe kan je bij santa maria beach uitgekomen zijn? Glitches (Ook wel genoemd, Bugs), zijn foutjes in het spel. Bijvoorbeeld een unsolid gedeelte, waar je dus doorheen kan vallen. Mischien is Mirrrr door een van die glitches zo maar naar een ander gedeelte geteleporteert, dit is mogelijk, ik ben het zelfs namelijk ook eens overkomen.
Recommended Posts