Honkbal95 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) hey ik ben net zojuist gepromoveerd naar staf sergeant maar dan kies ik 2 wapens een uur later ga ik met een vriend spelen en krijg ik een meldin van punkbuster waarin hij iets van zegt over punkbuster.exe shocking ofzo. EDIT Bewerkt: 9 september 2007 door jens_nl_nl Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 PunkBuster is erg irritant als het problemen oplevert, ik heb in dit geval even gezocht naar info over het probleem. Het probleem kan veroorzaakt worden door een update die bepaalde programma's disallowed heeft, dus bekijk de firewall van je (persoonlijke) virusscanner nog eens. Wat je ook kunt proberen, is PunkBuster even handmatig (opnieuw) installeren aan de hand van deze tutorial. Ik neem aan dat één van deze opties wel moet helpen, anders moet je de 'pb' map even weghalen uit de mappen 'System32' en 'BF2' (als hij daar staat). Vervolgens installeer je het opnieuw. Ik hoop dat het lukt, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.