Big Boss Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb in mijn script een checkpoint geplaatst die een garagedeur bij het politiebureau in SF opent, maar ik wil dat blokje op de radar weg, want als ik bij voorbeeld in LS ben, zie ik het nog op mijn radar. Hoe haal ik dat weg? RemovePlayerMapIcon schijnt niet te werken in dit geval. Dit is mijn script: public OnPlayerSpawn(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 1000); SetPlayerArmour(playerid,100.0); SetPlayerCheckpoint(playerid, -1616.8988, 681.7540, 7.1875, 1.0); RemovePlayerMapIcon(playerid, 1); return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { MoveObject(DeurSF, -1625.573120, 685.145264, 11.811951, 0.5); SetTimer("ResetDeurSF",18000,0); PlayerPlaySound(playerid, 1153, -1625.573120, 685.145264, 8.187002); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, "Opening gate .."); return 1; } Reageren
Sandra Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik zag al dat je deze vraag ook al hebt gesteld op het samp-forum. Volgens de antwoorden erop, is het dus niet mogelijk om de icon van de CP uit te schakelen. Je kan er wel voor zorgen dat de checkpoint er alleen is, als je in een bepaald gebied bent. Maar ik heb geen idee hoe je dat moet maken, dus hopelijk kan iemand anders, of iemand van het samp forum het jou en mij wel uitleggen. Grtz Sandra Reageren
beunhaas Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 mischien werkt het mischien niet maar ik gebruikk dit om alle blokjes weg te halen behalfe de auto's ShowPlayerMarkers(0); ShowNameTags(0); UsePlayerPedAnims(0); het staat boven de playerclasses. zet alles op 0 dat werkte bij mij... maar ik maak geen gebruikk van checkpoints... Reageren
Argon Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 mischien werkt het mischien niet maar ik gebruikk dit om alle blokjes weg te halen behalfe de auto'sShowPlayerMarkers(0); ShowNameTags(0); UsePlayerPedAnims(0); het staat boven de playerclasses. zet alles op 0 dat werkte bij mij... maar ik maak geen gebruikk van checkpoints... ShowPlayerMarkers zegt of de pips op de radar getoond worden of niet ShowNameTags is de namen van mensen en userplayerpedanims heeft er niets mee te maken Je kan de pip van een checkpoint niet wijzigen/tonen/hidden op de radar zoals sandra al zij kan je hem tonen als je in een bepaald gebied bent, je kan dus een timer zetten en deze laten bijvoorbeeld om de minuut checken of de player in de buurt is een timer zet je met de functie: "SetTimer" en dan laat je hem een van onderstaande functies uitvoeren voor de functies waar je argumenten moet ingeven gebruik je de functie "SetTimerEx". bool:xIsPlayerInArea(playerid,Float:x,Float:y,Float:xsize,Float:ysize) { new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]); return (pos[0] < (x + xsize) && pos[0] > (x - xsize) && pos[1] < (y + ysize) && pos[1] > (y - ysize)); } Float:GetPlayerDistanceToPoint(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) { new Float:x1,Float:y1,Float:z1; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); x1 -= x; y1 -= y; z1 -= z; return floatsqroot(x1*x1+y1*y1+z1*z1); } Deze functies kan je wel gebruiken denk ik... Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Veel te moeilijk Ik maak het wel met een command. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.