Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier ga ik voortaan alle dingen die ik maak met Photoshop plaatsen.

Hier is me eerste sig.

67g9z7c.jpg

Comments & Rates graag.

:tu:

Bewerkt: door KJF
Geplaatst:

het heeft geen nut een helewas lijst op te hangen met punten maar ik denk dat je beter stap voor stap nieuwe dingen kan leren, het eerste (wat het meest opvalt bij mij) is de achtergrond, deze brushes worden ontzettend vaak gebruikt maar geeft een eentonig beeld wat al gauw een minder mooi effect geeft, zoek een paar tuts waarbij je achtergronden leert maken en het komt helemaal goed (lettertyp heb je erg mooi gedaan dus je hebt er wel gevoel voor )

suc6

Geplaatst:
Mijn 2e sig. :

assasinatorscopyzr1.jpg

Rates & Comments Please.

Ohh die tweede is best wel mooi :tu: .

GOed leetertyp en natuurlijk is de vrouw ( van hoe heet dat spel ook alweer ) ook heel mooi :puh:.

ik heb een vraag: Hoe knip jij die plaatjes zo mooi uit als ik met lasso doe gaat het altijd fout :(

PS: Ik heb Photoshop zelf nu 2dagen.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe knip jij die plaatjes zo mooi uit als ik met lasso doe gaat het altijd fout :(

Je moet het ook met een Magic Staff doen ;) Alles buiten de zooi die je wilt uitknippen moet zo een rand om, en dan op Delete drukken :)

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:
ik heb een vraag: Hoe knip jij die plaatjes zo mooi uit als ik met lasso doe gaat het altijd fout :(

Je kan het ook met de magnetic lasso tool doen. Die maakt al een soort betere lijn.

En Hier heb je een tutorial van .Levi. hoe je moet renderen.

Voor de rest kan je ook nog op sites kijken waar je renders kan bekijken en opslaan: voorbeelden: www.planetrenders.net

www.gamerenders.com

Geplaatst:
Sig 4:

godfathersigzc7.jpg

Rates & Comments Please :dans:

( Ook voor 1 t/m 3 graag )

:tu:

Ik vind ze alledrie eigelijk heel mooi :Y .

Hoe doe je dat toch?

Welke tuts volg je ( ik weet dat ik dit eigelijk via PM moet doen )

Die met The Godfather is als ik het mag zeggen een beetje simpel maar ik had zekerweten geen betere gemaakt :N . Ik hoop dat je door blijft gaan en dat jij MIJ nog wat kan leren :tu: .

MVG,

gtaman122

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...