Jump to content

Waarom helemaal uitspelen?


v.c. gangster

Recommended Posts

Het is leuker als je Vice City uitspeelt. Echt waar. Want als je alleen niks doet, is het wel leuk, alleen het is NOG leuker als je missies doet.

Als je Vice City uitspeelt krijg je zelfs de Hunter en de Skimmer waar je lekker in kan vliegen.

Oja en:

Bodyguards -> Je eigen grote huis -> Bedrijven en nog veel meer.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Om alsnog alles even goed samen te vatten, zal ik alle beloningen opsommen.

  • Je krijgt een T-Shirt, waar de tekst 'I completed Vice City for 100%, and all I got is this lousy T-Shit. Dit T-Shit heet het 'Franky T-Shit'
  • Je armor en health gaan van 150% naar 200%. In het begin is het 100%, zodra je de Pizza Boy en Vigilante doet gaan ze naar 150%.
  • Oneindig kogels
  • Je voertuigen kunnen twee keer zoveel schade verdragen, zolang Tommy ze bestuurt
  • Tweede Hunter in de Army Base of Helipad in Washington Beach
  • Je kunt 3 bodyguards huren in het Vercetti Estate

Ale deze informatie komt uiteraard van WikiGTA.

Verder moet je wel iets doen om al deze beloningen vrij te spelen. Wat precies, kun je op deze pagina vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou ik v.c. helemaal uitspelen?

Dus...

heeft er iemand een tip

(P.s.:Dat duurt toch heel lang!

Alle missies)

100% is gewoon alles doen. Alle beloningen die je dan krijgt zijn bijna allemaal waardeloos, omdat je ze toch nergens meer voor nodig hebt. Je krijgt een T-shirtje, bodyguards, extra health, oneindige munitie e.d. maar je kunt ze nergens voor gebruiken, omdat alles al voltooid is. Een reden waarom je het uit zou moeten spelen is voor het idee dat je het spel een keer helemaal uitgespeeld hebt, veel andere redenen zou ik niet kunnen bedenken. Na de 100% is het in Vice City toch niet meer echt spannend, aangezien je alleen de standaard-dingen nog kunt doen, al het andere is al voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs al zouden de ingame beloningen waardeloos zijn, dan nog; waarom koop je uberhaupt een spel? Dat doe je toch om het te spelen? En wanneer stop je op zn vroegst met spelen? Als je het uit hebt gehaald! In het geval van VC is dit namelijk relatief(!) snel en makkelijk gedaan. En wat is uithalen in dit geval? 100%!!! Tadaa... Gewoon doen dus, daarvoor heb je het spel immers gekocht. Desnoods gebruik je cheats/trainers/mods, maar wat heeft het nou voor nut om het begin van het verhaal te volgen en nooit het einde te weten te krijgen???

Link to comment
Delen op andere websites

Die t-shirt kun je aantrekken in het kantoor van Diaz/Vercetti mansion.

Er zijn in Vice City geen wardrobes waar je vanalles kunt kiezen. Echter zijn er meerdere plekken waar je een ander kostum aan kunt doen. Dit is meestal bij een winkel of in een savehouse. Per plek kun je dan 1 kosyum verkrijgen. Bij de ene plek is dat een net pak. In een andere winkel is dat de kleding van de cubanen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn verschillende mogelijkheden om van kleding te wisselen in Vice City.

  1. Naarmate je verder in het spel geraakt, speel je meer kleding vrij. Je kunt dan in een pick-up staan, zodat het wordt verwisseld. Hetzelfde geld met het Frankie T-Shirt, dat T-Shirt spawnt in de Vercetti Estate in je kantoor.
  2. De tweede manier is met de optie 'Skins'. Je download een skin van een site, en plaats hem in je GTA Vice City map -> Skins. Dan kun je via Opties naar het tabblad 'Skins' gaan en vervolgens een skin uitzoeken, die je eerder in het mapje skins hebt geplaatst.

Edit:

Waarom haal je me nu weer in? :7

>>> Door HerrieM: Ik ben mod, ik mag alles ^_^dus vooral omdat ik het niet gezien had...<<<

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...