v.c. gangster Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Waarom zou ik v.c. helemaal uitspelen? Dus... heeft er iemand een tip (P.s.:Dat duurt toch heel lang! Alle missies) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Je krijgt dan veel handige wapens bij je huizen, je kan beveiliging inhuren en je heb oneindig kogels Reden genoeg dus om het uit te spelen. Als er iets neit lukt kan je natuurlijk altijd op Wikigta kijken Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Het is leuker als je Vice City uitspeelt. Echt waar. Want als je alleen niks doet, is het wel leuk, alleen het is NOG leuker als je missies doet. Als je Vice City uitspeelt krijg je zelfs de Hunter en de Skimmer waar je lekker in kan vliegen. Oja en: Bodyguards -> Je eigen grote huis -> Bedrijven en nog veel meer. Bewerkt: 9 september 2007 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Iedereen vergeet de beste beloning: Het kickass "I completed Vice City and all I got was this lousy t-shirt" shirtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Om alsnog alles even goed samen te vatten, zal ik alle beloningen opsommen. Je krijgt een T-Shirt, waar de tekst 'I completed Vice City for 100%, and all I got is this lousy T-Shit. Dit T-Shit heet het 'Franky T-Shit' Je armor en health gaan van 150% naar 200%. In het begin is het 100%, zodra je de Pizza Boy en Vigilante doet gaan ze naar 150%. Oneindig kogels Je voertuigen kunnen twee keer zoveel schade verdragen, zolang Tommy ze bestuurt Tweede Hunter in de Army Base of Helipad in Washington Beach Je kunt 3 bodyguards huren in het Vercetti Estate Ale deze informatie komt uiteraard van WikiGTA. Verder moet je wel iets doen om al deze beloningen vrij te spelen. Wat precies, kun je op deze pagina vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Waarom zou ik v.c. helemaal uitspelen?Dus... heeft er iemand een tip (P.s.:Dat duurt toch heel lang! Alle missies) 100% is gewoon alles doen. Alle beloningen die je dan krijgt zijn bijna allemaal waardeloos, omdat je ze toch nergens meer voor nodig hebt. Je krijgt een T-shirtje, bodyguards, extra health, oneindige munitie e.d. maar je kunt ze nergens voor gebruiken, omdat alles al voltooid is. Een reden waarom je het uit zou moeten spelen is voor het idee dat je het spel een keer helemaal uitgespeeld hebt, veel andere redenen zou ik niet kunnen bedenken. Na de 100% is het in Vice City toch niet meer echt spannend, aangezien je alleen de standaard-dingen nog kunt doen, al het andere is al voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Zelfs al zouden de ingame beloningen waardeloos zijn, dan nog; waarom koop je uberhaupt een spel? Dat doe je toch om het te spelen? En wanneer stop je op zn vroegst met spelen? Als je het uit hebt gehaald! In het geval van VC is dit namelijk relatief(!) snel en makkelijk gedaan. En wat is uithalen in dit geval? 100%!!! Tadaa... Gewoon doen dus, daarvoor heb je het spel immers gekocht. Desnoods gebruik je cheats/trainers/mods, maar wat heeft het nou voor nut om het begin van het verhaal te volgen en nooit het einde te weten te krijgen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Je redenering klopt niet helemaal, je zegt, desnoods gebruik je trainers, cheats en mods, als je maar bij de 100% komt. In Vice City is het helaas niet mogelijk om met mods op de 100% te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v.c. gangster Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Nou K.o. ,waarom je dat spel koopt? Dat is toch simpel. Het is (mijn mening hoor)het aller beste spel aller tijden!!! Daarom koop je het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Omdat het gewoon lol is en zoals andere al zeiden je hebt meer opties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Persoonlijk speel ik nooit tot 100%, ik vind die dingen verzamelen enzo gewoon erg saai. Ik speel altijd de verhaallijn helemaal uit en daarna houdt het eigenlijk op voor mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Persoonlijk speel ik nooit tot 100%, ik vind die dingen verzamelen enzo gewoon erg saai. Ik speel altijd de verhaallijn helemaal uit en daarna houdt het eigenlijk op voor mij. Geld ook wel een beetje voor mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 krijg je die t shirt dan voor altijd aan zodat die die hawai t-shirt vervangt want volgens mij zijn er geen warderobes toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Die t-shirt kun je aantrekken in het kantoor van Diaz/Vercetti mansion. Er zijn in Vice City geen wardrobes waar je vanalles kunt kiezen. Echter zijn er meerdere plekken waar je een ander kostum aan kunt doen. Dit is meestal bij een winkel of in een savehouse. Per plek kun je dan 1 kosyum verkrijgen. Bij de ene plek is dat een net pak. In een andere winkel is dat de kleding van de cubanen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Er zijn verschillende mogelijkheden om van kleding te wisselen in Vice City. Naarmate je verder in het spel geraakt, speel je meer kleding vrij. Je kunt dan in een pick-up staan, zodat het wordt verwisseld. Hetzelfde geld met het Frankie T-Shirt, dat T-Shirt spawnt in de Vercetti Estate in je kantoor. De tweede manier is met de optie 'Skins'. Je download een skin van een site, en plaats hem in je GTA Vice City map -> Skins. Dan kun je via Opties naar het tabblad 'Skins' gaan en vervolgens een skin uitzoeken, die je eerder in het mapje skins hebt geplaatst. Edit: Waarom haal je me nu weer in? >>> Door HerrieM: Ik ben mod, ik mag alles dus vooral omdat ik het niet gezien had...<<< Bewerkt: 12 september 2007 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.