Visser23 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 heey, Ik was eerst bij iemand en die had gewoon muziek erin zitten die hij er zelf in heeft gestopt, eerst muziek downloaden en dan in san andreas zetten. Ik snap niet hoe hij dat doet wie kan mij dat uitleggen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 heey, Ik was eerst bij iemand en die had gewoon muziek erin zitten die hij er zelf in heeft gestopt, eerst muziek downloaden en dan in san andreas zetten. Ik snap niet hoe hij dat doet wie kan mij dat uitleggen? Je doet dit door in de map Usertracks je liedjes te zetten. Deze map staat in de San Andreas User Files Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ok en de radio waar ik op moet kijken is dus user track player?...hoe kan ik van liedje veranderen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Dat is standaart niet mogelijk. De muziek word in een willekeurige volgorde afgespeelt , net zoals op de normale radio stations. Er zijn volgens mij wel mods te downloaden waarmee je door de liedjes heen kan 'scrollen' of iets dergelijks greetz @Marty: Sorry , ik wist dat niet omdat ik geen Usertrack player gebruik , heb genoeg aan de ingame radio en luister daarbij dan geen radioXD Bewerkt: 9 september 2007 door Galiorix Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) hmmm ok ik heb alle muziek toegevoegd (de leuke:P) en thanks! topic kan op Bewerkt: 9 september 2007 door visser23 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Je kan in het pauzemenu onder options>audio options> user track player instellen of je de liedjes achtereenvolgend zoals ze in de map staan (sequental), willekeurig (random), of radio stijl (met reclames etc.) afgespeeld wil hebben. Ingame kun je een liedje overslaan met F5 Dat is standaart niet mogelijk. De muziek word in een willekeurige volgorde afgespeelt , net zoals op de normale radio stations. Er zijn volgens mij wel mods te downloaden waarmee je door de liedjes heen kan 'scrollen' of iets dergelijks Niks geen mod Standaard wel mogelijk Bedoel ik niks mee hoor Bewerkt: 9 september 2007 door MartyCeha Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik zat zonet in een auto ik had allemaal liedjes op user track player gezet alleen hij speelt ze niet af ... Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik zat zonet in een auto ik had allemaal liedjes op user track player gezet alleen hij speelt ze niet af ... Ik heb even een soort van stappenplan gemaakt, hoe je het dus het beste kan doen: 1) Ga naar 'Mijn documenten'> 'GTA San Andreas User Files'> User Tracks, er zet er de liedjes in die jij afgespeeld wil hebben op jou 'Radio station'. 2) Als je klaar bent start je San Andreas op en ga je naar: 'Options'> 'Audio Setup'> 'User Track Player' en vervolgens op 'Scan User Tracks', je liedjes zullen nu echt in de data van San Andreas zitten, ze zullen dan wel in de map staan, maar San Andreas kan de liedjes niet meteen lezen. 3) Vervolgens kan je lekker genieten van je eigen muziek op GTA San Andreas, User Track Player staat voor 'Radio off' en achter de radio zender 'WTCR' . Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ok thanks ik heb hem! hier dan op Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Je kan in het pauzemenu onder options>audio options> user track player instellen of je de liedjes achtereenvolgend zoals ze in de map staan (sequental), willekeurig (random), of radio stijl (met reclames etc.) afgespeeld wil hebben. Ingame kun je een liedje overslaan met F5 Dat is standaart niet mogelijk. De muziek word in een willekeurige volgorde afgespeelt , net zoals op de normale radio stations. Er zijn volgens mij wel mods te downloaden waarmee je door de liedjes heen kan 'scrollen' of iets dergelijks Niks geen mod Standaard wel mogelijk Bedoel ik niks mee hoor kan dit ook op de ps2 een liedje overlsaan en in goede volegorde zetten. Bewerkt: 12 september 2007 door fiegel5 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Neen, volgens mij heb je op de PS2 niet de mogelijkheid om je eigen muziek te beluisteren met de User Track Player. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Even een correctie op hierboven, er zit geen User Track player op de Ps2, je kan het slechts doen met de muziek die door andere zenders word afgespeeld. Je kan ook gewoon muziek op je computer afspelen, of een Mp3 indoen. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik heb Sa op de Ps2 maar gtaIII heb ik op de pc mssn is hij het zelfde. Ga naar de map rockstar in program files ga dan in de map rockstar klik op gta sa klik op mp3 en pwn daar je muziek in ik weet dus niet dat het in sa hetzelfde werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.