san andreas piloot Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 halo ik heb gta vice city storys pas maar vanaf welke missie kan je met een air ambulance vliegen en naar het andere eiland gaan? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) In helikopters en dus naar het andere eiland kan vanaf de missie From Zero To Hero. De Air Ambulance kun je overigens hier @Hieronder: Dat zeg ik tóóóch In helikopters en dus naar het andere eiland kan vanaf de missie From Zero To Hero. Bewerkt: 11 september 2007 door MartyCeha Reageren
Jumpstyler Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 In helikopters en dus naar het andere eiland kan vanaf de missie From Zero To Hero. De Air Ambulance kun je overigens hier OOk pas na dat je de 2e eiland hebt vrygespeeld;) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Als je From Zero To Hero hebt uitgespeeld komen de heli's jah... maar als je Zero To Hero hebt uitgespeeld kom je ook gelijk naar het 2de eiland Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 en vanaf waneer kan je de hunter want daar kijk ik veel naar want op wikigta staat wordt later beschikbaar maar vanaf waneer? Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Na de missie Last Stand komt de Hunter op het vliegveld. Reageren
M4X Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 De Hunter verschijnt alleen voor de zijmissie 'Skywolf' op het vliegveld, die je volgensmij kan stoppen door 2x op de 'up' toets te drukken. Daarna heb je de Hunter voor jezelf, en dan kan je er zolang in rondvliegen als je wilt. Hier vind je hem trouwens, in een hoekje op het vliegveld Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 en die scywolf kun je doen na de missie Last Stand zeker Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 jah want dan komt de hunter op het vliegveld he Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ligt eraan.. Ik heb Vigilante gedaan mét de Hunter vóór Last Stand. Anderen beweren dat hij pas na Last Stand er komt te staan. Aangezien VCS buggie is kan zijn dat een van de twee een glitch is. Ga na Over The Top kijken (Loop eventueel een rondje om) en als hij er neit staat is het bij jouw na Last Stand. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ligt eraan.. Ik heb Vigilante gedaan mét de Hunter vóór Last Stand. Anderen beweren dat hij pas na Last Stand er komt te staan. Aangezien VCS buggie is kan zijn dat een van de twee een glitch is. Ga na Over The Top kijken (Loop eventueel een rondje om) en als hij er neit staat is het bij jouw na Last Stand. Oke je bent megalid maar ik snap echt niet wat je bedoelt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ligt eraan.. Ik heb Vigilante gedaan mét de Hunter vóór Last Stand. Anderen beweren dat hij pas na Last Stand er komt te staan. Aangezien VCS buggie is kan zijn dat een van de twee een glitch is. Ga na Over The Top kijken (Loop eventueel een rondje om) en als hij er neit staat is het bij jouw na Last Stand. Oke je bent megalid maar ik snap echt niet wat je bedoelt Hij bedoeld dat de Hunter bij somigen na de voorlaatste missie Over The Top op het vliegtuig staat, en bij sommigen pas na de laatste missie Last Stand. Als je na Over The Top de Hunter niet zie staan, dan staat ie er gewoon pas na Last Stand. Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ligt eraan.. Ik heb Vigilante gedaan mét de Hunter vóór Last Stand. Anderen beweren dat hij pas na Last Stand er komt te staan. Aangezien VCS buggie is kan zijn dat een van de twee een glitch is. Ga na Over The Top kijken (Loop eventueel een rondje om) en als hij er neit staat is het bij jouw na Last Stand. Oke je bent megalid maar ik snap echt niet wat je bedoelt Hij bedoeld dat de Hunter bij somigen na de voorlaatste missie Over The Top op het vliegtuig staat, en bij sommigen pas na de laatste missie Last Stand. Als je na Over The Top de Hunter niet zie staan, dan staat ie er gewoon pas na Last Stand. misschien is dit gewoon een verschil tussen psp en ps2 versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.