Reinier93 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Hallo! Ik heb gelezen dat sommigen FPS spelen op de ps2 met een toetsenbord en muis. Kan er gewoon een toetsenbord en muis (USB) in de ps2 om dan daarmee FPS te gaan spelen? Of moet ik dan iets aparts ervoor kopen? MVG Reinier Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 je hoort het gwoon op je ps2 te kunnen aansluiten zonder wat de doen en dit is ook mogelijk bij de ps3 maar dan moet je wel een spel hebben om het erbij te gebruiken en dan kun je dat spel net zo goed op de computer spelen maar je unt het wel doen Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 oke:) Ga ik is proberen:P Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 oke:)Ga ik is proberen:P oke maar ze werken niet allemaal he dus wie weet maar laat maar horen (en waarom denk je anders dat er usb op zit ) Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) oke:)Ga ik is proberen:P oke maar ze werken niet allemaal he dus wie weet maar laat maar horen (en waarom denk je anders dat er usb op zit ) Me muis werkt toetsenbord niet, Maar die USB's zijn ook voor eye toy, singstar enz. EDIT: Ik zit er over te denken om deze te kopen, weet iemand of die op de ps2 werkt? Bewerkt: 9 september 2007 door Reinier93 Reageren
thug Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik ken er niet veel van maar volgens mij wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.