pasgal Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik had een goeie PS2 hij was in een perfecte staat. Maar toen ik een paar jaar gelede GtaIII speelde kreeg ik de hele tijd Error Readings. HEt is heel irritant 't komt om de haverklap. en bij mijn andere spellen deed hij dat niet. Toen ik vice city en san andreas had gekocht had ik dat probleem. Totdat ik vorige week weer gtaIII speelde kreeg ik het weer. Toen deed hij dat ook ineens bij San andreas ik restarte hem en toen kon hij niks meer lezen, kapot dus. Ik heb nu een nieuwe playstation en daar doet gtaIII dat ook. zou het gwoon aan het spel kunjnen liggen of aan de playstations? Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik denk dat het ligt aan gta III maar ik weet het niet zeker bale zeg Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik denk het ook dat het aan gtalll licht want hij doet het bij andere ook ik zal gtalll gewoon niet meer spelen want zometeen gaat je volgende ps2 ook stuk en dat is het je niet waard toch Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 GTA III ligt het aan, weet het zeker, als je een nieuwe playstation hebt kan het daaar niet aanliggen. Poets de cd even en kijk of er krassen op zitten, heb je ook een omgebouwde ps2? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 en als je echt nog GTAIII wilt spelen , probeer je het om een nieuwe te kopen zo duur zijn ze niet meer Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 het ligt zeker aan gta III ik troost je. je kan beter een nieuwe kopen voor die 10 eurotjes valt het nog mee vind ik[/font] en ik heb nog een tip. ik doe om de week mijn ps2 uitzuigen je pakt de stofzuiger en zet het borsteltje er op je gaat achter lang het ventilatortje en binnen in het klepje. (doe wel voorzichtig ) je maakt dan je lezer schoon! gr. fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.