spacebook Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 zoals de titel al zegt, hoe word je het snelste vet bij gta san andreas, Ik zou het graag willen weten omdat ik ga daten Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Het snelste vet worden moet je gewoon doen door een aantal van de duurste maaltijden te eten in de snackbar (maar dan niet de vegetarische maaltijd). Als je daar een stuk of zes keer eet, ben je al heel wat aangekomen. Als je daarna even gaat saven, en dan weer eten, dan ben je maar een paar minuutjes bezig om heel dik te worden. Daarnaast is er ook nog een cheat voor, als je die wilt gebruiken. De code daarvoor is BTCDBCB (voor de pc). Voor andere codes (ook voor andere consoles dan de pc) kun je hier even kijken. Succes met daten. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ga naar Cluckin'Bell, Burger Shot of Well Stacked Pizza Co. en ga in de marker staan om eten te krijgen: Cluckin' Bell Bestel een Cluckin' Huge Meal voor $10: bestel het zo'n 4 keer achter elkaar. Burger Shot Bestel een Meat Stack voor $10: bestel deze ook ongeveer 4 keer achter elkaar. Well Stacked Pizza Co. Bestel een Full Rack voor $10: Ook weer 4×. Van ieder van deze maaltijden stijgt het vetpercentage 3%. Het maakt dus niets uit welk restaurant je kiest. Maar bestel niet te veel keren achter elkaar een maaltijd: je kan gaan overgeven en dan ben je nog verder van huis. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Even een toevoeging op Froodoo; je kan maar liefst 11 maaltijden eten, daarna moet CJ kotsen, je moet dus beslist niet meer eten dan 11 maaltijden. Bij bijvoorbeeld de Cluckin Bell is de maaltijd van $10 3% vet (bij de andere junkfood restaurants is de duurste ook 3%) je kan maximaal 11 maaltijden eten in 6 uur, als je saved gaan er 6 ingame uren voorbij dus kan je daarna weer eten. 11x3= 33 dus na 3x een junkfood restaurant bezoeken ben je aardig dik Als CJ dik is gaat hardlopen en andere sporten wel een stuk minder goed, hij loopt zelfs een beetje met O benen. Als je weer wilt afvallen kan je dat doen door niets te eten, dan na 48 game uren gaat er dan 2.5% vet per uur af dat CJ niets eet, omdat hij honger heeft. Je kan dan ook gaan sporten in de 'Gym' of fietsen, hardlopen of zwemmen. Overigens, aangezien je dik wil worden om te daten, je kan ook alle Oysters zoeken, als je ze alle 50 verzameld hebt, wil iedere vriendin met je daten, ongeacht hoe je eruit ziet, bovendien kan je na de eerste succesvolle dat al op de koffie komen Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Als ik die Vet code intyp, zegt het spel dat ik kans heb op een hart aanval. Maar is dat ook zo, en wat gebeurd er dan? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Naar mijn weten kan je niet ter plekke doodvallen. Ik heb zelf een lange tijd eens CJ op zijn vetst laten zijn en veel rongelopen enzo maar ik heb niets gemerkt. Misschien zal zijn health niet meer het max. kunnen halen of gaat het heel langzaam naar beneden. Maar dat je direct doodvalt zou mij verbazen. Correct me if i'm wrong. Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Als ik die Vet code intyp, zegt het spel dat ik kans heb op een hart aanval.Maar is dat ook zo, en wat gebeurd er dan? als je dik bent en heel erg gaat inspannen heb je kans dat je inene dood neervalt. het lijkt een beetje op de suicide cheat. EDIT: ik heb het zelf al een keer gehad Bewerkt: 12 september 2007 door IV trailer Reageren
Las Vegas Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Even een toevoeging op Froodoo; je kan maar liefst 11 maaltijden eten, daarna moet CJ kotsen, je moet dus beslist niet meer eten dan 11 maaltijden. Bij bijvoorbeeld de Cluckin Bell is de maaltijd van $10 3% vet (bij de andere junkfood restaurants is de duurste ook 3%) je kan maximaal 11 maaltijden eten in 6 uur, als je saved gaan er 6 ingame uren voorbij dus kan je daarna weer eten. 11x3= 33 dus na 3x een junkfood restaurant bezoeken ben je aardig dik 11 maaltijden dan kotse? Of als je 12e maaltijd eet dan kotsen? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 11 maaltijden dan kotse? Of als je 12e maaltijd eet dan kotsen? Ja kan 11 maaltijden eten als je een 12de eet dan moet je kotsen. Zo ben je heel wat vet kwijt, dus da's niet zo goed als je echt vet wilt zijn. Dus altijd 11 maaltijden eten en dan even stoppen.. Reageren
just*me Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Als je enkel frisdrank uit zo'n automaat drinkt , wordt je beetje bij beetje vet. CJ moet nooit kotsen en een na paar minuten heb je al max vet. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Dat zou dan ook kunnen bij de snoep automaten en de hotdog/ ijsco kraapjes. Alleen bij de laatste twee kun je niet ongelimiteerd eten. Je moet eerst een blokje om voordat je weer wat kunt nemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.