L Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb de renault avantime, uit het topic van rogier gedownload. En nu wil ik hem via sami in het spel zetten. Alleen nu weet ik niet wat ik bij sami aan moet klikken. Het gaat om hetgene hieronder: Weet iemand welke ik aan moet klikken? Alvast bedankt Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Dit zijn de mogelijkheden die bij de mod zitten, eerst zal ik de Dff uitleggen: Avantime (German plates): Dit zijn dus echte duitse gemodde nummerborden Avantime (SA Plates): Dit zijn de standaart nummerborden, die bij de ongemodde auto zaten. Mildly Tuned Avantime/ huntley: Dit weet ik niet zeker, het is hoogste waarschijnlijk een getunede auto, ik zou de SA Plates pakken. En nu de txd files waaruit je kan kiezen: Utility: Dit zal het gemodde voertuig zijn, waarschijnlijk ongetuned. Mildly Tuned Avantime/ Huntley: Dit is hoogstwaarschijnlijk een getuned voertuig, ook weet ik hierbij niet zeker. Edit: Ok, zelf denk ik dat inderdaad de: Mildly Tuned Avantime/ Huntley & de andere Mildly Tuned Avantime/ huntley een setje vormen. De: Avantime (German plates) & Avantime (SA Plates), zijn gewoon duitse of normale San Andreas nummerborden waar je uit kan kiezen. Utility hoort dus bij de SA Plates en German plates. De Utility us dus het ongetunede voertuig, de normale hoe hij ook bij de screens is afgebeeld dus . Bewerkt: 9 september 2007 door Bigstijn Reageren
L Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Ok dankjewel, dan kies ik voor plates en utility EDIT: het is gelukt, waar kan ik nu die caravan vinden? Bewerkt: 9 september 2007 door Léon-San Andreas Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 De caravan zit, als je de mod op deze: Klik. site hebt gedownload er automatisch bij. Je moet nu weer naar SAMI gaan, maar dit keer de caravan onderdelen instaleren. Je kan nu weer kiezen tussen: Caravan (German Plates), Caravan (SA Plates). Kies weer de sa plates. Het is eigenlijk aangeraden deze mod met de img tool de instaleren, je moet nu bij SAMI de files van Utility met de oude replacen, als je ook in de caravan wil moet je utiltr1.txd instaleren. Reageren
moechy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 en alleen bij de standaard auto heb je een trekhaak waarmee je de caravan mee kunt trekken echt tof moet je maar is een paar jumps proberen met caravan en al dat is pas lachen Reageren
Las Vegas Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Zit er bij een Huntley standaard een trekhaak? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Zit er bij een Huntley standaard een trekhaak? Nee, als je de 'getunede' versie installeert, die de Huntley vervangt, heb je geen caravan. De Huntley heeft standaard ook geen trekhaak. De enige voertuigen die 'iets' voort kunnen trekken zijn de Tractor, Towtruck, Utility Van, Linerunner, Tanker en Roadtrain. De Avantime met caravan is vervangt dus de Utility Van en bijbehorende aanhanger. Bewerkt: 10 september 2007 door Flying Dutchman Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Maar de aanhanger van de Utility Van zit toch niet standaard in het spel? Dus hoe kan je dan de caravan vinden? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Maar de aanhanger van de Utility Van zit toch niet standaard in het spel?Dus hoe kan je dan de caravan vinden? Je kan m ook niet vinden! Het zit wel in het spel maar je ziet het nooit langsrijden. Wil je m hebben, dan moet je een autospawner downloaden om de trailer te kunnen hebben Reageren
Ninoke Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Maar de aanhanger van de Utility Van zit toch niet standaard in het spel?Dus hoe kan je dan de caravan vinden? Je kan m ook niet vinden! Het zit wel in het spel maar je ziet het nooit langsrijden. Wil je m hebben, dan moet je een autospawner downloaden om de trailer te kunnen hebben En waar kan ik die autospawner downen en welk id moet ik dan ingeven? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Maar de aanhanger van de Utility Van zit toch niet standaard in het spel?Dus hoe kan je dan de caravan vinden? Je kan m ook niet vinden! Het zit wel in het spel maar je ziet het nooit langsrijden. Wil je m hebben, dan moet je een autospawner downloaden om de trailer te kunnen hebben En waar kan ik die autospawner downen en welk id moet ik dan ingeven? Ik heb zelf een carspawner waar je de naam kan selecteren of het id aanklikken. Hier kan je hem vinden: Klik. Hoe werk deze carspawner? 1) Je start San Andreas op en laad een savegame, Ga op een plek staan waar jij het voertuig gespawnt wil hebben. 2) Start de Carspawner op, druk op inject, en dan Start Trainer, je kan nu een id aanklikken of op een naam van een auto klikken. 3) Ga weer terug naar San Andreas, en je auto staat een paar meter van C.J. af. Let er wel mee op dat je altijd uit het veld van andere auto's bent. Anders spawnt hij er simpelweg gewoon doorheen en verdwijnt de auto . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.