Niekyy Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Ik heb san andreas nieuw maar als ik hem doe is hij te snel wie kan me helpen. Pb me ff Bewerkt: 9 september 2007 door Niekyy Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb san andreas nieuw maar als ik hem doe is hij te snel wie kan me helpen. Pb me ff Wat bedoel je met: hij is te snel? En dit kun je beter plaatsen in het SA: Hardware problemen fora. Reageren
pasgal Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Heb je toevallig een code ingesteld waardoor de game play sneller loopt? Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Dit is waarschijnlijk een zogenaamd multi-core probleem Dit krijg je dus als je bijvoorbeeld een AMD Athlon 64 X2 heb of een QuadCore processor. Dit is redelijk simpel op te lossen door taakbeheer>processen>GTA_SA.EXE>Rechtermuisknop en selecteer Affiniteit instellen en daar selecteerd je dan alleen Core 1. Hopleijk is het nu opgelost greetz Reageren
osmgek11 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 wat voor vidoekaart heb je ? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Als de tijd heel snel gaat, heb je waarschijnlijk een code ingevoerd waardoor de tijd sneller gaat. Je hebt waarschijnlijk de volgende codes gebruikt: YSOHNUL en SPEED IT UP. De tijd kan niet slomer, althans, ik zie de cheat niet staan. De gameplay kun je vertragen door de code SLOW IT DOWN in te toetsen. Als het goed is, moet alles het weer doen. Je kunt proberen YSOHNUL nogmaals in te toetsen om de tijd ook te vertragen. Overigens hoort dit volgens mij in General thuis... Succes ermee verder. Reageren
Naudin Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Framerate limiter aanzetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.