wii Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Hallo, Ik heb GTA SA mod installer gedownload en eerst liep mijn spel vast bij het laden en toen heb ik die patch gedownload(v1 en ik had v2) maar nou doet mijn spel het niet meer , hij start geneens op. En hij vraagt naar de orginele cd-rom terwijl die er gewoon inzit. Wie kan mijn helpen asjeblieft? groetjes wii Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Misschien helpt het om het spel te herinstaleren en dan gelijk de patch erover heen te gooien, als dat niet werkt heb ik geen flauw idee wat het wél kan zijn Succes! Greetz Reageren
wii Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Misschien helpt het om het spel te herinstaleren en dan gelijk de patch erover heen te gooien, als dat niet werkt heb ik geen flauw idee wat het wél kan zijn Succes! Greetz Hoe bedoel je gelijk patch over heen gooien Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 hij bedoelt sa reinstallen en dan de patch van v2 naar v1 er over doen en dan de mod installen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.