pasgal Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Kun je in tenkaichi 2 ook die GT schurken vrijspelen zoals: - Baby-Vegeta - Broly - Super 17 - Lyn Shenron en enz. Zo dat dan kunnen? Reageren
T@rget Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Nop, alleen de characters uit Z komen er in voor (En de Z films) Dus Broly wel maar de rest niet (Wel de volwassen Vegeta natuurlijk!) Reageren
pasgal Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Maar hoe kun je Broly dan vrijspelen? en die gt schurekn kun je wel krijgen met behulp van dragon universe zou je dan geen lijstje kunnen maken van personages die je kunt vrijspelen? en hoe je ze kunt krijgen? Reageren
T@rget Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Maar hoe kun je Broly dan vrijspelen?en die gt schurekn kun je wel krijgen met behulp van dragon universe zou je dan geen lijstje kunnen maken van personages die je kunt vrijspelen? en hoe je ze kunt krijgen? Je moet simpel weg de Story Mode spelen. Dan worden alle luitjes die je verslaat later ook speelbaar (Krijg je ook wel te zien.) En hoe vaker je met een Saiyen speelt hoe hoger level hij wordt (Super Saiyen 1, 2 en 3) Bewerkt: 11 september 2007 door T@rget Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Broly is nooit voorgekomen in de Televisie Afleveringen Reageren
Froop Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 T@rget, in vervolg even nadenken voor je iets zegt. Ik heb zelf DBZ: BT2, en ik heb alle characters. Met Lyn Shenron bedoel je denk ik Syn Shenron. Hier vindt je de guide voor de PS2, en hier voor de Wii. Reageren
pasgal Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Broly komt alleen voor in de films En kun je maar een beperkt aantal fusseren dan? want er staan maar 3 zwarte vraagtekens voor personages die je kunt creeren. En ik heb ook nog heel veel gewone vraagtekens dus ik zou er nog heel veel van moeten vrijspelen of komen er dan nog wat personages bij van Dragonball Z Budokai Tenkaichi 1? (als je die hebt) Bewerkt: 11 september 2007 door pasgal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.