gta-pilot Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) *ik heb een tijdje geleden om de rechten gevraagt paar hebben geandwoord maar de rest nix dus daarom maak ik het openbaar de tietel zegt het al nog vragen? Info: deze mod replact bijna alle wagends! maar er komen er nog meer van als het goed is kan je gewoon nog MTA en SAMP spelen! Install: volg de readme Download: klikie Screens: komen waarshijnlijk snel rate en com please Bewerkt: 10 september 2007 door gta-pilot Reageren
Puma Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Screens, video's, info, welke voertuigen please..? Ik weet het niet hoor, jij moet 't weten, maar als je een mod succesvol wilt releasen moet je toch wel iets meer moeite doen dan een downloadlink plaatsen.. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik wilde net een vid maken maar dat lukte voor geen meter en de screens ook niet ... je moet het gewoon zien! Reageren
Puma Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ja precies, je moet het gewoon zien!, maar ik download nooit een mod als er geen duidelijke info over verstrekt is/wordt, en waarschijnlijk ben ik niet de enige hier die dat zo doet. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 wat wil je dan nog meer weten? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Nou, je bent lekker bezig Eerst maak je een topic aan met een "mod" en dan zeg je dat je geen screens kan nemen omdat het erg veel is!? Kom op! We weten helemaal niet om wat voor mod het gaat, behalve een "car replacement". Ik heb het even gedownload en er zit alleen een piepklein readme in en een sami bestand. Dat is de "beste mod"ooit zeg Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Zie subforum regels, screenshots zijn verplicht. Daarnaast wil ik ook graag zien dat je toestemming hebt gevraagd aan alle makers waarvan hun werk in je modpack zit. Dit kan via pb. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Ik ga de mod even uittesten, ik gooi dan ook screens online indien het werkt... EDIT Het is niet van hemzelf Max,danny k and the Gta-Wordlmods.de zal wel world bedoelen WOW perfect engels niet normaal ... ========nothing vrom the mod can be used in otermods withot my premission=========== NOTE: you can still play MTa and SAMP (by me wurks it) Hij werkt niet bij mij, hij geeft een foutmelding Bewerkt: 10 september 2007 door EyeOnMe Reageren
gta-pilot Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 al wat aan gedaan want hij had het volgndsmij niet goed de readme gevolgd ik wilde hem een vid stuuren alleen toen kwam flipkip aan met zijn domme hcack tool zodat ik niet meer op msn kan .... Reageren
bramboy Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) ja ( ) zo'n mod zoek ik die Alle of heel veel auto's veranderde nou hopen dat hij het doet..... als hij het niet doet is het jammer..... :erm: :erm: hij verg veel (download) van het internet..... WERK NIET MET SAMI helaas :duh: :duh: :duh: :duh: :erm: Bewerkt: 11 september 2007 door bramboy Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 hebben jully wel de map sa car tc op het beuroblad gezet samen met het sami script dan open je het sami script dan lockate je je sa dan ga locate je de map sa car tc 1 keer op likken zodat hij hem niet opend en dan onderen op het knop je open kliken dan volgende en dan instaleeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.