Jump to content

Leuke easter egg


STASKO

Recommended Posts

In Little Havana heel dichtbij Rough en Ready Streetwear (kledingwinkel)

Is een slagerij genaamd Carnicero Romero:family butchers waar achter een raam, hun vlees word tentoongesteld. Maar dat is niet alles want als je goed kijkt ligt er ook een arm tussen!!!!! maar van wie die arm is?? ANYONE????

Dus in de buurt van Rough en Ready!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt zie je dat het allemaal menselijk vlees is. Er ligt zelfs een donor-orgaan-kist bij en erboven (niet te zien op de screen) hangen gevilde lijken. Is het jullie trouwens opgevallen dat Romero ook een begrafenisondernemer is? In de buurt van Romero's ligt een klein binnenplaatsje met drie graven, in één ervan is een (van het vlees ontdaan) skelet te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tip!!!!! en trouwens mischien heeft Romero wel een winkeltje maar valt die gewoon niet op!!! mischien als ik San Andreas heb moet ik maar eens de begraafplaats gaan afzoeken naar aanwijzingen voor Romero, want het lijkt mij sterk dat hij daar geen winkeltje heeft!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien een verklaring voor die arm die erin ligt, ligt die arm er altijd al in het spel, anders kan die misschien van Phil Cassidy zijn, die blaast namelijk in GTA-vc in de missie Boomshine Saigon z'n arm eraf en dan kan het best zijn dat ze die daar bezorgd hebben :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...