Jump to content

Leuke easter egg


STASKO

Recommended Posts

  • 2 weken later...
bij die zaak romero's zijn allemaal grappig dingen volgens mij staat er ook een romero maar heb VC al lang niet meer gespeelt :( ga ik wel weer doen mischien ga ik binnen kort weer overnieuw beginnen

Jij bedoelt zeker die lijkwagen? Die staat er alleen met de missie van Avery Carrington: Two Big Hit, wel stom; ik was er naartoe gegaan, had ik eerst de ene lijkwagen weggejat en naar Hyman Condo in de 4-auto garage gezet. Toen de Zwarte Voodoo hetzelfde verhaal. Daarna de 2e lijkwagen ook in die 4-autogarage. Daarna die gangleider doodgereden, save ik het spel 3 á 4 keer staan die lijkwagens er ineens niet meer in :angry: . :bah: :ahhh: :confused: Toen was ik écht kwaad, had ik met veel bloed zweet en tranen die auto's verzameld en dan ben je ze in één keer weer kwijt. Maar anders staat die lijkwagen er nooit. Wel jammer past wel bij die zaak. Maar dan moet er ook een slagersbusje bij staan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...