STASKO Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Je bent niet de enige geloof me hahahaha :lol: al had ik deze al ontdekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 WTF?? Dit is volgens mij de meest opvallende Easter Egg uit het spel :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ik denk het niet die paas ei bij die heli is ook erg opvallend daar staat zelfs easter-egg op . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ik denk dat die arm misschien van Phil Cassedy is. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ik denk niet dat die arm van Phil een Easteregg want een Easteregg is meestal 'verstopt' en die arm van hem zie je zoiezo om het spel 100% uittespelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 hahaha, die skalet is echt vet! en ik ga em zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik vind die hand wel een easter egg odat het niet echt serieus is dat er een hand in in winkel te koop ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik vind die hand wel een easter egg odat het niet echt serieus is dat er een hand in in winkel te koop ligt. Ja, vind ik ook, want R* zou dit niet zo gedaan hebben, ze wouden nog grapjes is VC zetten. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 bij die zaak romero's zijn allemaal grappig dingen volgens mij staat er ook een romero maar heb VC al lang niet meer gespeelt ga ik wel weer doen mischien ga ik binnen kort weer overnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 het paasei als je door dat raam springt vind ik de leukste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 bij die zaak romero's zijn allemaal grappig dingen volgens mij staat er ook een romero maar heb VC al lang niet meer gespeelt ga ik wel weer doen mischien ga ik binnen kort weer overnieuw beginnen Jij bedoelt zeker die lijkwagen? Die staat er alleen met de missie van Avery Carrington: Two Big Hit, wel stom; ik was er naartoe gegaan, had ik eerst de ene lijkwagen weggejat en naar Hyman Condo in de 4-auto garage gezet. Toen de Zwarte Voodoo hetzelfde verhaal. Daarna de 2e lijkwagen ook in die 4-autogarage. Daarna die gangleider doodgereden, save ik het spel 3 á 4 keer staan die lijkwagens er ineens niet meer in :angry: . :bah: :ahhh: :confused: Toen was ik écht kwaad, had ik met veel bloed zweet en tranen die auto's verzameld en dan ben je ze in één keer weer kwijt. Maar anders staat die lijkwagen er nooit. Wel jammer past wel bij die zaak. Maar dan moet er ook een slagersbusje bij staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Je kunt ook even een code intikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.