Jump to content

Poker

Eros

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het Grote Poker Topic

Gewoon een algemeen topic over Poker, waar je al je ervaringen, gebeurtenissen, enz, in kwijt kan. Omdat ik het zelf ook al een tijdje speel, en sinds kort ook met geld ben beginnen te spelen, en ik nog nergens op dit forum een topic specifiek over poker vondt.

Ik heb dit topic onder sport gezet, omdat poker ergens wel een sport is. En dit is het meest toepasselijk forum, discussies daarover hier liever niet. ^^ Als een moderator het hier niet mee eens is, laat hem dan gewoon zijn werk doen, en hou dit topic proper. :)

Zoals ik hierboven al zei, ben ik sinds kort met echt geld beginnen te spelen. Ik speel op PokerStars.com, en heb daar eerst een hele tijd met playmoney gespeeld, tot ik op een bepaald moment 1.000.000 credits had. Ik hoorde ergens dat je die kon ruilen tegen echt geld, heb wat rondgehoord en heb er uiteindelijk eergisteren 10$ voor gekregen. Heb dan twee dagen in rooms gespeeld met lage stakes, en zit nu op 27,25$. :dans:

Ik ga hier niet te veel typen, wil eerst zien of dit topic wel van de grond komt, want als hier geen pokerspelers zitten, heeft het weinig nut.

Ik speel btw ook altijd Texas Hold'Em, vind ik het makkelijkst.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Mooi topic Eros, 't was m'n plan om één der komende dagen ook al een topic als deze aan te maken, omdat ook ik wel 's m'n verhalen kwijt wil en benieuwd ben naar andermans verhalen. Tot nu toe heb ik altijd op Unibet gespeeld op 't account van m'n broer, maar vandaag ben ik 18 geworden, dus ik ga de komende week eindelijk m'n eigen rekening aanmaken :D

In de afgelopen maanden hebben m'n broer en ik dus samen gedaan en zonder er ook maar $ 1,- in te steken -we zijn begonnen met gratis toernooien- hebben we nu rond de $ 100,- op onze rekening staan. Vooral met toernooien verdiend, maar ik wil me meer gaan richten op de cashtafels, wat wel moeilijker is maar ook beter verdient. De afgelopen week heb ik dat vrijwel elke dag gedaan en heb ik keurig quitte gedraaid: Geen winst en geen verlies. Natuurlijk had ik liever winst gemaakt, maar omdat ik vrij nieuw ben met echte cashgames is 't naar mijn idee een prima begin aangezien ik geen verlies maak.

Wat mij betreft wordt dit topic een groot succes en ik zal hier dan ook regelmatig posten om de ontwikkelingen rond m'n eigen Unibet-rekening te melden, mét uiteraard wat handen die ik schitterend gewonnen heb, of waar ik een dramatische bad beat om m'n oren heb gekregen...

Geplaatst:

Ik speel wel ooit met vrienden voor een paar euro, en dat gaat redelijk. Met PartyPoker sta ik nu erg veel in de winst maar ik speel het nooit meer omdat het me best snel gaat vervelen. Dat is trouwens voor nep-geld :7

Oftewel ik ben een pokern00b en zal dat hoogstwaarschijnlijk ook altijd blijven. Ik heb wel respect voor de mensen die er geld mee kunnen verdienen.

Geplaatst: (bewerkt)

Met vrienden deed ik vroeger ook af en toe. Eerst langs de nachtwinkel om alcohol en eten te kopen, dan elks met 10 euro, heel de nacht pokeren. Met een beetje geluk haalde je je drinken er terug uit, maar het was voornamelijk voor het plezier.

Nu op PokerStars ga ik voor de winst. ^^ 27,25 $ op twee dagen vind ik helemaal niet slecht. ^^ Moet ik natuurlijk wel kunnen blijven volhouden, want heb net weer 2 $ verloren. Door een of andere lucker die eerst four of a kind kings had, en daarna toen ik three of a kind jacks had, had hij straight. Om gek van te worden. Maar dat maak ik weer goed op mijn goede momenten. Ik ga op rooms blijven spelen met kleine stakes, en ga telkens maar met 2 $ in de room, ik speel het graag safe. ^^ En als ik extra tijd heb, speel ik ook met playmoney, want 1.000.000 duurt niet zo lang om te verkrijgen, en 10 $ daarvoor is zeker niet slecht.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Met vrienden doen wij een paar euro inzet, dat is dan wel relax. Meestal heb ik dan als we stoppen 2,- dus 1,- winst. Ik speel ook wel es Everest..maar niet voor echt geld.

Geplaatst:

Mijn pokerleven heeft een raar verloop. Ik ben in 2005 begonnen met pokeren, uiteraard speelde ik natuurlijk niet meteen voor het geld. In die tijd speelde ik nog niet zo super, ik moest alles nog leren. Na die tijd was ik gestopt met poker. Ik heb het eind 2006 weer opgepakt en ik ben sinds die periode veel beter geworden dan in 2005. Omdat ik het spelen op Partypoker.net niet echt uitdagend vond, had ik wat andere programma's gedownload en geprobeerd. Na een tijdje testen koos ik voor de betaalde variant van Partypoker. Die heet Partypoker.com. In het begin draaide ik met wat winst, maar later begon ik me toch te vervelen en ben gestopt met betaald pokeren. Ik speel online alleen voor de lol. Toen ik in Limburg zat, speelde ik een paar avonden echt poker en ik kwam tot de ontdekking dat online en echt pokeren veel verschillen heeft. In feite heb ik gewoon 6 stappen overgeslagen. De komende tijd wil ik zo veel mogelijk in het echt pokeren. Ik weet dat ik online zeer ver zou kunnen komen als ik er alles aan doe. Ik wil in het echt een betere pokerspeler worden dan ik nu ben. ^_^

Geplaatst:
Maar om te zeggen dat het een top spel is.. :N
Tss, belachelijk :t

Ikzelf heb me vandaag geregistreerd op Unibet en kan vanaf nu dus beginnen met online pokeren. Nou ja, beginnen...verdergaan met waar ik samen met m'n broer gebleven was. Met een startbedrag van rond de $ 50,- moet ik toch wel wat kunnen verdienen :)

Uiteraard nádat ik elke dag klaar ben met studeren :engel:

Geplaatst:

Ikzelf heb me vandaag geregistreerd op Unibet en kan vanaf nu dus beginnen met online pokeren. Nou ja, beginnen...verdergaan met waar ik samen met m'n broer gebleven was. Met een startbedrag van rond de $ 50,- moet ik toch wel wat kunnen verdienen :)

Ik bedoel dat ik er niet goed in ben..Dat word het later ook al niet leuk meer :N

Geplaatst:

kost dit geld?

want ik wil dit wel

Geplaatst:

kost dit geld?

want ik wil dit wel

Uiteraard. ^^ Maar je kan aan gratis toernooien meedoen, en zo geld verdienen.

Geplaatst:

kost dit geld?

want ik wil dit wel

Uiteraard. ^^ Maar je kan aan gratis toernooien meedoen, en zo geld verdienen.

nee ik bedoel echt geld he

Geplaatst:

Ja, je kan aan bepaalde toernooien meedoen, waar je niets me kunt verliezen maar wel mee kunt winnen. Ik raad je aan om op PokerStars te gaan, eens je daar 200.000 credits hebt kan je die al ruilen tegen echt geld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...