.Levi. Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Pokeren.. Leukste kaartspel vind ik. Bluffen, de spanning en de vele kanten die je op kan gaan met het spel, maakt het zo fantastisch. Toch wil ik me meer richten op het real life poker omdat dat pokeren naar mijn mening nog leuker maakt dan het spelen via het internet. Lekker met je vrienden rond de tafel daarbij gaan bluffen terwijl ze gewoon in het echt naast je zitten. Aan gezichten en manier van doen kun je zoveel meer aflezen dan via het internet, prachtig. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 'ik heb net gekeken bij mijn vader want die speelt dit ook en vond het niet zo heel leuk ik zit net als .Levi. gewoon rond de tafel Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Vanochtend met online pokeren verloor ik $ 10,- op een nogal lullige manier: Ik had KJ van schoppen en op de flop kwam KJ7, allemaal van een andere soort. Perfecte flop, dus lekker doorbetten...op de turn weer een ongevaarlijke kaart en op de river óók. Eén persoon bleef callen en bleek met pocket pair 7's te zitten. Overigens verloor ik op deze hand niet direct $ 10,-...ook nog een straight Q-high verloren van straight K-high Maar ja, dat is poker nou eenmaal...en 't kan ook maar zo anders lopen: Zojuist met KK raisde ik 3 x de big blind, want er waren al 5 callers geweest en ik werd gereraised. Toen maar direct all-in en kreeg 2 mensen mee. Op de flop 3 ruiten en op turn nog een ruiten, wat mij deed denken dat ik wéér $ 5,- kwijt was tegen een flush. Maar nee, mijn KK hield stand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.