marco2 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Hey, ik had ergens een keer gelezen dat je als je level tien met pimpen was dat je dan die hoerenkeet boven in san fierro kreeg, maar ik ben nu bij level tien maar ik heb hem niet. ik kan ook nog niet naar binnen. Moet ik nog wat doen, of kan ik daar gewoon nooit binnen komen, alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Je krijgt geen propertie als je pimping level 10 heb gehaald. Dit kun je al in LS halen en daarna krijg je nog missies van Jizzy in dat pand. Ongeloofwaardig verhaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Maar ik heb het verhaallijn al; uitgespeeld, en ik kan geen missies meer doen, du ik weet ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Maar ik heb het verhaallijn al; uitgespeeld, en ik kan geen missies meer doen, du ik weet ook niet Je krijgt wel geld van hoeren als je met ze neukt ipv dat jij ze betaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.