alainh Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Modern stylish Grootte: 300 X 100 Afbeelding: Een afbeelding van een masterchief (halo 3) en van 2-d van de Gorillaz (voor de mensen die hem niet kennen ---> klik Tekst: z3r0 Fe4r Rand: 1px Kleuren: iets bijpassend Render (optioneel): Dit zijn maar voorbeelden: klikkie als je dit uitrenderd en gebruikt zou het wel mooi zijn denk ik en dan de halo 3 afbeelding: Halo 3 masterchief De afbeelding van Halo moet je niet noodzakelijk gebruiken je mag ook een andere halo afbeelding gebruiken mocht je er betere hebben. Extra (optioneel):Maak er iets mooi van en alvast bedankt P.S. ik heb hem( 2 -d ) net zelf proberen renderen :render Hopelijk kun je hem gebruiken. Grtz Alainh Bewerkt: 17 september 2007 door alainh Reageren
alainh Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 iemand zin om dit te maken voor me ? Reageren
Ninoke Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 iemand zin om dit te maken voor me ? De link naar plaatje loopt dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.