DB10 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Missie: Farewell, My Love... Cheaten: nee Versie: 1.0 Overig: Mij zelf lukt het niet de auto slipt de hele tijd (echt een rot auto). Rijd ik net eerste en dan gaat het weer fout. Ik hoop dat iemand voor mij deze race missie wil doen GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Mission Passed-Farewell, My love Beloning: Je hebt een garage in Doherty gewonnen! Overig: Je kan nu de missie ''Are You Going to San Fierro'' van Truth gaan doen Ik heb geen cheats/mods gebruikt met het behalen van deze missie Savegame zit in de bijlage Bewerkt: 10 september 2007 door ..::GhostRider::..
DB10 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Doe ik wel Ok bedankt zie vanzelf wel wanneer je hem hebt gedaan
DB10 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Eej, Je hoeft hem al niet meer te doen dacht bij mijzelf kan ik het nou echt niet, dus nog eens proberen en ik won ieder geval bedankt
Recommended Posts