Jump to content

Vergeten gta3.img te backupen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo lui...

jullie raden het miss al (of lazen de ondertitel) ik

ben vergete te backuppen...

dus ik vroeg me af heeft iemand toevallig gta3.img nog orgineel..?

zo ja : zou je hem a.u.b willen plaatsen..

groetjes jeroen

Bewerkt: door Joriz
onderwerp titel gewijzigd - volgende keer aub een duidelijkere topic titel!
Geplaatst:

Dat bestand is bijna 1gig groot! Ik denk niet dat iemand zomaar even dat wil uploaden voor je. Als het goed is, dan heb je gewoon nog je normale SA cdrom. Daar kan je dat bestand ook gewoon vanaf halen. Als je die CD niet hebt, dan betekent dat dat je je SA illegaal is, en dat we je niet mogen helpen. Dus gewoon op je CD kijken :bier:

Geplaatst:
Dat bestand is bijna 1gig groot! Ik denk niet dat iemand zomaar even dat wil uploaden voor je. Als het goed is, dan heb je gewoon nog je normale SA cdrom. Daar kan je dat bestand ook gewoon vanaf halen. Als je die CD niet hebt, dan betekent dat dat je je SA illegaal is, en dat we je niet mogen helpen. Dus gewoon op je CD kijken :bier:

Ik heb nog wel even een kleine toevoeging, hiervoor moet je echter wel weten wat je precies vervangen hebt. Je kunt in dit topic de originele bestanden weer aanvragen, mits je natuurlijk weet welke je vervangen hebt. Overigens staat het bestand inderdaad op je DVD, maar dan dient GTA zelf wel weer opnieuw geïnstalleerd te worden.

en als je hem inpakt ?

buiten dat opnieuw istaleeren is geen optie te zonde van

alle missie's/tijd.\

ps. ik kijk net op de dvd en ik kan hem niet vinden

waar staat ie ?

Bewerkt: door jeroendejong
Geplaatst:
en als je hem inpakt ?

alle missie's/tijd.

Als jij jou San Andreas opnieuw installeert kan je gewoon nog de savegames spelen hoor, dus ik zou hem opnieuw instaleren. Savegames zullen het wel niet meer doen als je met de script.img hebt geknoeid door bijvoorbeeld je savegame versie veranderen. De map van de savegames staat bij 'Mijn documenten'> 'GTA San Andreas User files''. Hier staan jou savegames, je kan een back-up maken en ze daarna gewoon weer terug zetten :).

Geplaatst:
en als je hem inpakt ?

alle missie's/tijd.

Als je opnieuw installeert dan houd je gewoon je savegames hoor :)

Deze staan namelijk in: Mijn documenten-->San Andreas Userfiles

Als je opnieuw installeert heeft dat geen enkele consequentie, dat is dus in jou geval de beste optie want zelfs als je gta3.img gaat inpakken is het nog vrij groot, en opnieuw installeren is dus het beste.

Als je het niet helemaal vertrouwd kan je ook nog een back-up maken van je savegames, dat zijn de bestandjes GTASAsf(getal).b.

Succes.

wacht ess effe ,

staat gta3.img niet in de map 'data 3.cab'???

Bewerkt: door jeroendejong
Geplaatst:

Nee, gta3.img staat in GTA San Andreas/Models :) En inpakken zou ook geen zin hebben, dan is het geen 950 MB maar 850MB groot. Ik zou gewoon opzoeken wat je precies gemod hebt, en die dan aanvragen. Dat kan overigens hier :)

Geplaatst:

nou in iedergeval heel erg bedankt voor al jullie reacties en

het is me gelukt ^_^:tu::tu::tu::tu::tu::tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...