GTA-Expert Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Tja.. de titel zegt het al. Ik wou alle 2 bestanden kopieeren (Met IMG Editor) Maar als ik TXD. Bestand kopieert, dan zie ik me auto niet meer op GTA SA. Maar zonder TXD. bestand wel. Hoe kan dat? Maar als ik zonder TXD. Bestand doe, dan ziet mij auto er nog niet goed uit. Ik moet die TXD. bestand hebben om m'n auto goed te kunnen maken. Iemand idee hoe je zou oplossen? Alvast bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ehm, het kan aan mij liggen, maar ik begrijp maar weinig van wat je zegt. Vertel me eens over welke textures je het hebt ("alle 2"), wat voor mod je mee bezig bent, en wat je nu eigenlijk probeert te doen. Dat je zonder txd bestand je auto juist wél ziet is een beetje vaag. Heb je 2x dezelfde texture in gta3.img zetten? Verwijder dan de foute, één is genoeg. (Kan natuurlijk zijn dat jij hier weer niks van begrijpt omdat ik jou niet begrijp.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.