Jump to content

Help

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Niekyy,

Aangezien je aangeeft dat je wél de originele DVD van San Andreas hebt zijn er nog maar twee mogelijkheden voor de oorzaak van dit probleem(wt ik zo kan bedenken):

1. 1. De DVD is beschadigt, dit herken je aan krassen op de achterkant van de DVD, dit is soms op te lossen door een bepaalde manier van poetsten, maar meestal moet je een nieuwe disc kopen.
    2. Je DVD-speler in je computer is kapot of niet goed aangesloten, als dit het geval is kan hij ook geen enkele andere DVD/CD afspelen. Je verhelpt het door in eerste instantie de kabels even goed aandrukken en vervolgens evt. de drivers opnieuw te installerren, helpt dit allemaal niet dan is het vaak einde verhaal.

Succes ermee,

Ikkes.

Geplaatst:

Hey.

Ook al heb je het spel vroeger wel al, met dezelfe DVD speler en dezelde DVD, gespeeld kan het nog zo zijn dat er een het begeven heeft. Dus is het toch verstandig om even naar de dingen, die ik in mijn vorige post beschreef, te kijken :Y .

Succes ermee,

Ikkes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...