GTA freakje Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) hallo allemaal. ik vraag mij af hoe je je homies een MP5 kan geven. bij mij hebben ze alleen een Tec 9 of 9MM. kan iemand er uitleg van geven? Gegroet GTA freakje EDIT: op wikigta stond dat homies ook een MP5 hebben. Bewerkt: 10 september 2007 door GTA freakje Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 wat bedoel je met homies eigenlijk?? maar als je bedoelt je mafia leden die je oppakt op straat. dan kan je geen wapen kiezen dan moet je geluk hebben. ik wist niet wat je bedoelde dus ik hoop dat dit het was[/font] Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Je homies van Grove Street bedoelt hij Die krijgen vanzelf een SMG (MP5) en een Desert Eagle wanneer je alle 100 verborgen graffiti tags oversuit met de tag van GSF. Daarbij spawen er ook nog een Sawn Off Shotgun, een Tec-9, een Ak-47 en Molotov Cocktails in het Johnsson House als je deze tags overspuit. Let wel: hier heb je een spuitbus voor nodig Yeah 1199ste post Bewerkt: 10 september 2007 door MartyCeha Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 En, als je N00bmode hebt, kun je ze alle wapens geven die je maar wilt (Dus ook bloemen, camera, goggles, parachute, enz.) Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 al je homies een jetpack geven Reageren
kelwin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 al je homies een jetpack geven dat gaat niet ik heb ook de n00bmode Reageren
Bling Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 al je homies een jetpack geven dat gaat niet ik heb ook de n00bmode Op zich nogal logisch, aangezien een jetpack niet onder de categorie "wapens" valt. Maar goed, dit begint een beetje offtopic te worden. De Noobmode is en blijft een modificatie, en hier werd niet naar gevraagd. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik heb alle tags overspoten! ( met hulp van wikigta natuurlijk) maar nu moet ik gewoon geluk hebben voor ze een SMG hebben. ze hebben al wel eens een Desert Eagle gehad. maar ik ben bezig voor de missie end of the line. en daar zou het handig bij zijn als ik goed gewapende homies mee heb. altijd wel handig dus Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Dit is zeker handing met missies ja... maar kunnen ze met dersert eagle uit de auto schieten??? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Nee, dat kan alleen met Sub-Machine Guns. Dus de Tec-9, Micro SMG, en MP5. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Kan zeker! Heb het zelf meegemaakt Jijzelf als bestuurder kan alleen met submachine guns schieten (Q en E etc.). Maar je homies (en ook anderen die in jou auto zitten en schieten, zoals bijv. in missies) kunnen met alle wapens schieten (behalve natuurlijk met meelee wapens en parashutes ofzo. Heavy Artillery heb ik nog niet getest ) Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ik heb gehoord van iemand op fitness dat je ze ook een Rocket Launcher kan geven. Weet iemand hoe? want ik twijfel daaraan. Reageren
Bling Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Waarschijnlijk heeft diegene de Noobmode geïnstalleerd, aangezien het normaal gesproken niet mogelijk is. Bij het gebruik van de Noobmode, kun je met een bepaalde toetsencombinatie een gewenst aantal Grove Street members spawnen, waarna deze hetzelfde wapen krijgen als jij op dat moment draagt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 of je doett een cheat dat je mensen kan rekuteren die rocketlauncer hebben... Maar die word volgens mij een beetje offtopic :O Reageren
GTA freakje Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ik heb nog een vraag.( het is offtopic maar een nieuw topic aanmaken vond ik niet nodig.) kunnen je homies ook hun joint aan jouw geven? ik zie ze altijd die joint die eentje rookt doorgeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.