Bigstijn Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ik heb nog een vraag.( het is offtopic maar een nieuw topic aanmaken vond ik niet nodig.)kunnen je homies ook hun joint aan jouw geven? ik zie ze altijd die joint die eentje rookt doorgeven. Nee dit is niet mogelijk, aangezien C.J. fel tegen drugs is, zal hij er ook geen aannemen. Als je tegen een drugsdealer 'Y' zegt, zal C.J. vriendelijk hem te verzoeken de buurt te verlaten, als je 'N' zegt, zal de drugsdealer misschien boosworden en je aanvallen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ik heb nog een vraag.( het is offtopic maar een nieuw topic aanmaken vond ik niet nodig.)kunnen je homies ook hun joint aan jouw geven? ik zie ze altijd die joint die eentje rookt doorgeven. Nee dit is niet mogelijk, aangezien C.J. fel tegen drugs is, zal hij er ook geen aannemen. Als je tegen een drugsdealer 'Y' zegt, zal C.J. vriendelijk hem te verzoeken de buurt te verlaten, als je 'N' zegt, zal de drugsdealer misschien boosworden en je aanvallen. Correctie: Als je Y zegt zal CJ zeggen dat ie ergens anders moet gaan dealen, en de drugsdealer zal dan weglopen of gaan schieten. Als je N zegt zal CJ zeggen dat ie op moet rotten en zal de drugsdealer zeker weten proberen je te doden. Reageren
game~skater Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 maar ik heb ergens gelezen dat CJ zelf kan roken hoe zit dat dan? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Dat zit zo: Leugen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 ik snap er niks van. de een zegt dat het kan en de ander niet. op wikigta staat er niks over. altijd als ik y doe bij een dealer zegt CJ get your drugs out of my hood. en dan zegt de dealer oh man i dont know it was your hood. en dan dealt hij weer verder. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Dat zit zo: Leugen. Dat is niet waar,Er is een cheat/mod daarvoor ik zal kijken of ik hem kan vinden! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Dat zit zo: Leugen. Dat is niet waar,Er is een cheat/mod daarvoor ik zal kijken of ik hem kan vinden! Aangezien het alweer een tijdje later is, heb ik hem maar opgezocht: klik. Grab one of the 4 pickups:-Beer for just drinking from (no effects). -Wine/Rum for drinking and getting drunk (swervy screen and handling respose degrade) -Blunt for just smoking (no high). -Weed plant for smoking and getting high (swervy scren, handling degrade, and gamespeed drop). in 3 locations: -new game spawn (go left up onto the lawn) -Ryders backyard -The Bar Leuke mod, veel plezier ermee. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 kan je ook wat veranderen in een bestand van GTA ofzo waardoor je wel drugs kan kopen van dealers? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) kan je ook wat veranderen in een bestand van GTA ofzo waardoor je wel drugs kan kopen van dealers? ik heb hier de ''Get CJ high en drunk mod''. Met deze mod kan je ,zoals de naam al zegt, dronken en high worden LET OP! Deze mod vervangt je main.scm bestand, backup dit bestand! Bewerkt: 17 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 eigenlijk bedoelde ik of je iets kan veranderen ofzo waardoor je wel drugs kan kopen van dealers. dutchy 3010 heeft al de get Cj high mod gegeven[/font] Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Als je op zoek bent naar een mod die dit mogelijk maakt kan je dit beter in het Modding Forum vragen of zelf even het Internet afstruinen m.b.v. zoekmachines o.i.d.. Als je wilt dat CJ zonder modificaties stoned wordt moet je maar even een savegame downloaden en de missie Are You Going to San Fierro nog een keer spelen. Als CJ namelijk te veel / te lang tussen de wietplanten loopt wordt hij stoned en zal het beeld wazig worden en een beetje heen en weer bewegen, overigens wordt het dan wel lastig om de helikopter uit de lucht te schieten aangezien hij niet meer zo goed kan richten. Maar wat maakt dat uit! CJ heeft het naar z'n zin. Reageren
X-boy Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 K ben mischien een beetje laat maar kan iemand mij een link geven waar op Wikagta die plaat met tags staan. Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Bij 'WikiGTA --> GTA San Andreas --> Gangs' kun je ze vinden. Klik hier voor de exacte pagina. Klik op de gang waarvan je de tag wilt zien en op de geopende pagina kun je ze vinden. Let op: Sommige gangs als de Ballas hebben meerdere tags(Front Yard Ballas, Rollin' Height Ballas, Temple Drive Ballas, Kilo Tray Ballas). Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Misschien is dit ook goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.