kakevent gta Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik kan niet beginen met gta 3 multie player help alsjeblieft Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik kan niet beginen met gta 3 multie player help alsjeblieft Ik wil je best helpen, maar ik kan helaas niets beginnen als ik het probleem niet weet. Probeer iets gerichter te zijn met het omschrijven van je probleem, zodat wij jou ook gemakkelijk kunnen helpen. Overigens heb ik in dit topic al een kleine uitleg gegeven over het downloaden en het installeren (dat laatste kan dus gewoon met de setup: ). Reageren
kakevent gta Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik kan niet beginen met gta 3 multie player help alsjeblieft Ik wil je best helpen, maar ik kan helaas niets beginnen als ik het probleem niet weet. Probeer iets gerichter te zijn met het omschrijven van je probleem, zodat wij jou ook gemakkelijk kunnen helpen. Overigens heb ik in dit topic al een kleine uitleg gegeven over het downloaden en het installeren (dat laatste kan dus gewoon met de setup: ). invalid executebale of zo iets Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Dit wil zeggen dat je een verkeerde versie heb. Patch je GTAIII naar versie 1.1 Greetz Reageren
kakevent gta Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Dit wil zeggen dat je een verkeerde versie heb. Patch je GTAIII naar versie 1.1 Greetz hoe moet dat Reageren
Joriz Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 MTA v0.5 kan je zowel spelen met Grand Theft Auto 3 versie 1.0 en 1.1. Ook hoef je pas als je het programma echt opstart aan te geven welke versie je hebt. MTA v0.5 kan je hier downloaden: http://www.mtasa.com/dl-archive.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.